echo gehad maar het nieuws was niet wat we gehoopt hadden....

heel veel succes en probeer vertrouwen te hebben in dat het goed komt en laat je steunen door je mannetje en/ of andere lieve mensen om je heen. Groetjes, Esperanza
 
we waren naar nijmegen geweest ze hebben alle twee goed onder zocht, en nu blijkt gewoon dat de jongen groot is en hetmeissie net tegen de grens van Te klein aan zit, ze hebben daarvoor zo een groeistatus met 2 lijnen.
als ze binnen de lijnen zitten is het goed, nou de jongen zit tegen de bovenste lijn aan van Groot en de meid zit opo de onderste lijn van klein.
ze mag absoluut niet onder die lijn komen want dan gaan zze kijken wat het beste is voor de kleintjes....
maar voor nu hoeven we ons nog geen zorgen te maken, we moeten nu elke 2 weken naar het ziekenhuis op controle.... en daar wordt het goed in de gaten gehouden...
en ik had gevraagd of ik er iets aan kon doen, maar de dokter zei dit is de natuur kun je niks aan doen, toen ik het nieuws hoorde ben ik wel meteen gestopt met roken, want dat was het enigste wat ik kon doen....
we zijn nu wel een stuk gerusdgesteld!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan