echo gehad na 7 wkn, GEEN HARTJE

Hallo meiden,

Ik wil ook iedereen heel veel sterkte wensen met deze verdrietige gebeurtenissen. Ik vind het zelf persoonlijk heel fijn dat alle verhalen zo herkenbaar zijn. En het geeft mij zeker het gevoel  dat ik  niet alleen ben.

Ik vraag me alleen af of het lang zal duren voordat je weer zwanger raakt iemand enig idee?

Liefs happy

quote: silke28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2007 11:57:02'));

hoi hoi

we hebben vandaag het zelfde mee gemaakt ik zou 10 weken en 5 dagen zijn maar met 7 weken en 5 dagen is het gestopt met groeien dus er was geen hartje te zien zijn nu erg verdrietig en hoop dat het nu snel uit zich zelf los komt heb geen zin om naar het ziekenhuis te gaan.

liefs silke

Oef!
Daar is natuurlijk geen peil op te ttrekken..........helaas.
Ik vind eigenlijk dat wij nu voorrang hebben.................whahahaha!
Ze zeggen wel eens dat je de eerste maanden na een mk extra vruchtbaar bent maar waar dat op gebaseerd is..........???? Bij mij in ieder geval niet deze maand.
Laten we het beste er maar van hopen,
Veel succes,
Liefs Rimke

Hoi dames,

eigenlijk hoor ik hier niet meer, maar lees nog graag met jullie mee.

Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Vrucht je was met 6 weken gestopt, en met 10 weken kreeg ik last van bloedverlies. Tijdens de echo bleek dat er inderdaad geen hartje klopte. Omdat mijn lichaam het vruchtje niet vanzelf afstoote, omdat er al 4 weken zat zonder dat er leven was, ben ik 4 dagen na de echo gecurreteerd.

Was na 3 maanden weer zwanger, en o wat was ik bang. Zou het wel goed blijven gaan. Had bij ons eerste zoontje niet maar na de miskraam dubbel zo erg. Mocht nu eerder komen voor een echo, met 9 weken.
Toen kregen we pas echt de schrik van ons leven, want het waren er 2!!!

Nu ben ik op 23 oktober bevallen van een jongen en een meisje.
Dus blijf hoop houden, dan komt het weer goed.

Groeten van Miranda mama van Luuk Lieke en Nick

hihihi!
Een tweeling! Dat zal even schrikken geweest zijn ja.............
Maar het lijkt me fantastisch (zie verhaal hierboven................).
Geniet ervan en hoop dat alles goed gaat met jou kleine frummeltjes............en met jou natuurlijk!!!
Liefs Rimke

Hoi Leeuw 17

Hoe is het nu met je? Heb je al een keuze gemaakt? Of is het vanzelf gekomen

Wij gingen   voor een echo   bij ruim 12 weken.   Bij 8,6 weken was het hartje gestopt.   De gynocoloog wilde een curretage maar het mocht ook met pillen. Maar omdat ik bij dat gesprek toch alweer 13 weken was en er nog geen bloedverlies of krampen waren kon ik niet heel lang meer wachten. Hoe langer je wacht hoemeer kans op complicaties zei ze. Ik heb voor pillen gekozen. Kreeg wel even het idee   het moest wel in het ziekenhuis gebeuren. dat ze liever curetage wilde. Ze zei. Pillen werken niet altijd. Bij mij dus wel en vorige week is het opgewekt.  2 dagen van te voren slikt je pillen en dan ga je naar het ziekenhuis en krijg je inwendige pillen.( en paracetamol) en er staat ong 3 uur voor en dan is het eruit. Gaat vanzelf , je hoeft niet te persen. Mijn kindje was nog helemaal heel. Kon het heel duidelijk zien. Hoofd, buik, armen en benen. Heb het mee naar huis en in de tuin begraven.
Zeg duidelijk van te voren wat je er mee wil. Bij ons ziekenhuis kon je het ook na een curretage zien maar ze zij dat je dan allemaal weefsel ziet en dat je het niet meer kan herkennen.   Hoop het niet nog eens mee te maken maar zou dan wel weer voor pillen kiezen. Heb daarna veel napijn gehad maar kanpte ook wel gauw op. Je bent er optend aan toe dat het eruit gaat. Dan is de weg weer vrij.

Heb het mischien wat uitgebreid beschreven maar zat zelf in die tijs heel internet te lezen om zoveel mogelijk te weten. over pillen lees je veel minder vaak. dus van mijn verhaaldaar

Terug
Bovenaan