Echo gehad....zo blij!!

Oh heerlijk, ben ook wel een beetje jaloers hihi. Kwaad is logisch bij tweelingen he, en joh wat groeien die twee supergoed zeg!!!

Ik wou dat het voor mij al tijd was om weer te bevallen, vanmorgen weer eens over de plee gehangen een half uur.... Heb er echt genoeg van, het spugen en de kwaaltjes hahahH. Zwanger zijn is gewoon niet zo mijn ding. Ook snap niet dat er vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden!

Liefs en geniet van je lekkere mannetjes!

o wat fijn dat Alles goed is ja schiet echt op voor je heerlijk nog even en dan kan je ze in je armen nemen en inleiden valt reuze mee is mijn ervaring maar ik weet niet hoe het is met een Tweeling natuurlijk maar nog even volhouden. groetjes samantha

Wat super meid!!! O en wat leuk dat je waarschijnlijk gewoon op één natuurlijke manier kan bevallen... Er is niets heerlijker dan zo snel mogelijk naar huis te kunnen met je mannen.....

Maar november al! Jeeee.... dat is het zo! Echt aftellen en wat fijn dat ondanks dat, ze samen de vruchtzak delen ze het zo goed doen!

Geniet! Liefs

hey lieverd

wat een fijn nieuws dat ze goed liggen voor een natuurlijke bevalling! en tussen 5 en 12 nov pfff wat komt dat dichtbij zeg! (idd als het niet al eerder begint uit zichzelf). begrijp ik het goed dat je dan zowiezo een ruggenprik krijgt? het zou natuurlijk helemaal super zijn als je kan stoppen met ijzer!

ben stiekem wel benieuwd hoeveel je nou bent aangekomen haha. ik zit geloof ik op 11 a 12 kilo. zal ongetwijfeld nog meer bijkomen maar ach. gaat er straks allemaal weer af ;) dankzij sonja bakker en zumba whahahah

xxx

Echt zo fijn dat ze weer lekker gegroeid zijn en dat je zo goed gesprek heb gehad,...en het leukste,..dat je gewoon op de natuurlijke manier kan bevallen!!!!Echt mega leuk voor je!
Ach de kilo's vliegen er straks af joh!Daar moet je je geen zorgen over maken!
Echt spanend hoor!!!Ben zo benieuwd naar je mannetjes:)
Nog ff volhouden,..heel veel liefs Nance

Terug
Bovenaan