echo gehad

12 potentiele beebs dus!! Best een hele goede score!! Voor je het weet zijn ze gegroeid en klaar voor de punctie!!!
We blijven duimen hierzo!!

gr.Ing

Hoi Lydia,

Ik ben weer terug van weggeweest, ik lees jou verhaal en toevallig mocht ik afgelopen vrijdag ook weer voor een echo..
Ook bij mij waren er zo rond de 8 eitjes te zien.

Vandaag weer voor echo geweest en ze waren flink gegroeid sinds vrijdag.

Sommige eitjes waren rond de 17 mm.. Woendag mag ik weer terug komen, ze denken
 dat de punctie ongeveer deze vrijdag zal zijn.

Hoe gaan de eitjes nu bij jou,

Groetjes Leeuwtje

Hoi Lydia, hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Ben benieuwd!

Gr. Pleun

Hoi meiden

Als eerste bedankt voor de lieve en bemoedigende berichtjes. Had vandaag pas vanmiddag een echo en ben net thuis.
Ze hadden absoluut geen zin om goed door te groeien. Nou weet ik dat van de iui's dus daar maak ik me niet al te veel zorgen over. De dossis is verhoogt en mag vrijdag terug komen voor een volgende echo. Ik zag helaas net dat dat bij een gyn is waar ik me niet top bij voel (mannetje wil graag mee en had een afspraak gemaakt voor eind van de middag, want ik dacht dat ik de gyn van vandaag zou krijgen. Niet dus) Ik ga proberen de afspraak verzetten, want ik kan met haar niet door een deur. Ze was de vorige keer erg onbeschoft tegen me en reageerde niet aardig. Dus ik ga voor een andere tijd en dus andere gyn. Mannetje kan dan niet mee, maar daar kan ik mee leven.
Tevens vandaag uitslag gehad van een mri van mijn knie. Ik heb mijn achtermeniscus gescheurd en mag naar de orthopeet eind volgende week. Dan hoor ik wanneer het mes erin gaat (knie slaat steeds vast en kan dan niet lopen)

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Jammer dat je eitjes niet zijn gegroeid. Gewoon rustig doorbroeden

En nog even terugkomen op de topic van Beppie waarin ik schreef dat IVF niet meer vergoed zou worden na je 40ste: bedankt voor je reactie. ik heb hier een collega erg mee kunnen helpen. Zij was door die reden namelijk afgewezen bij haar verzekering en toevallig zag ik het ook in mijn polis staan. Ze gaat nu weer naar haar gyn en verzekering!

Lfs, Kippie.

Hoi Kippie

Ben blij te horen dat ik iemand blij heb kunnen maken met de info over ivf leeftijden. Ik kreeg deze info toen ik een aantal jaren geleden de mm inging van mijn gyn.
Ik hoop dat het broeden goed gaat en dat vrijdag een goede echo opleverd. Ik ben een beetje bijgelovig en wil nooit op de 13de een echo krijgen (maakt niet uit wat voor dag het is, hier gaat alles fout op de 13de en gisteren ook)
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld om de echo te verzetten van vrijdagmiddag naar een andere gyn en dat was geen probleem. Ik zou nl bij een vrouwelijke gyn moeten, maar zij heeft de vorige keer niet opgelet, onbeschoft  en was erg onnauwkeurig en daardoor is een iui verknald. Nu krijg ik dezelfde als gisteren en die is aardig en precies. Ik heb er vertrouwen in.

Liefs

Lydia

lieve Lydia,

Goede keuze hoor om niet meer naar die zelfde gyneocoloog te gaan. Je moet je toch een beetje goed voelen bij zo iemand en het gevoel hebben dat je ze kan vertrouwen.

Heel veel sterkte alvast voor vrijdag, hopelijk kunnen ze je dan meer vertellen.

Liefs indy

hoi hoi

Ik hoop voor je dat je eitjes vrijdag wel goed gegroeid zijn.
Jij mag de dosis hormonen verhogen, dus hopelijk komt dat wel goed.
Groot gelijk dat je om een andere gyn. vraagt. Ik zat vorige week onverwacht bij een andere gyn, die ik niet wilde. Maar als je eenmaal binnenzit, dan loop je ook niet zomaar weg...

Heel veel succes. ik blijf voor je duimen

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan