Echo gehad

Hehe!! Eindelijk is hij er. Zo te zien hebben ze maar meteen de twee opvolgende maanden aangemaakt.

Vanmiddag hebben we een echo gehad. Het was prachtig! Echt al een mensje met armpjes en beentjes en het bewoog al.

De groei ligt precies op schema in vergelijking met de echo 3 weken geleden. Het hartje klonk ook weer prachtig. Ik kan nu eindelijk opgelucht adem halen en het wereldkundig maken.

Helaas kon mijn man niet mee, want die had een tentamen, dus is mijn moeder mee geweest en die vond het natuurlijk ook geweldig.

De kans dat het nu nog mis gaat is erg klein, dus ik ga nu echt genieten.

Voor de mensen die nog even moeten wachten...succes daarmee en hopen dat de komende weken een beetje snel voorbij gaan.

Groetjes Paula
9 weken en 4 dagen

O wat fijn! Gefeliciteerd! Ik moet nog tot de 25ste wachten voordat ik eindelijk een echo krijg. (Denk dat ik rond de 10e ben uitgerekend.) Kan niet wachten! Lijkt me zoooo gaaf om weer eens zo'n humpie in m'n buik te mogen zien... (is de tweede).

Geniet ervan!

Gefeliciteerd en nu dan echt lekker genieten he!
Wij hebben onze eerste echo aanstaande vrijdag 8 febr., ik ben heel nieuwsgierig en hoop natuurlijk dat alles goed is.
Ook dan zal ik pas echt kunnen gaan genieten, het is nu nog zo onwerkelijk dat ik zwanger ben. Dat ik het vaak nog niet kan geloven.

Alice

Hoi allemaal,

Het blijft toch bijzonder hoor zo'n echo. Wij hebben de eerste echo afgelopen woensdagavond gehad bij de VK. Het hartje klopte en dat was een hele geruststelling. We zijn pas 8 wkn en 5 dgn dus je ziet nog maar zo weinig, dat je dan een hartje kan zien is echt onwijs!

Veel plezier met jullie echo's!

Groetjes KMD

ook wij mogen over 7 dagen voor het eerst naar de echo
en als je het hartje hebt zien kloppen is het ook een gerust gevoel vind ik
zo spannend allemaal weer . ook al is het onze 2de spannned en mooi blijft het iedere keer weer zon klein wondertje

nou allemaal succes bij jullie echo,s

liefs

ik heb vorige week mijn eerste echo   gehad,
is echt super om te zien als het hartje klopt.
nu zie je eens wat je in je buik hebt zitten
voor degene die nog moeten,geniet ervan,is echt een geweldige ervaring!

Terug
Bovenaan