Echo gehad

Hoi allemaal,

Na een heel drukke week, hebben ook wij onze eerste echo gehad.
Woensdag 6 februari was het eindelijk zover en hebben wij ons 2de wondertje gezien. Weer een mooi kloppend hartje. Bij 8 weken en 6 dagen was het gewoon al uitwendig zichtbaar, maar voor het opmeten wilde ze het toch nog even inwendig doen. Helemaal niet erg, wij hebben bevestigd gekregen wat we hoopte: Ons 2de wondertje is in aantocht.
Op naar 11-09-2008

Liefs Mylène

Gisteren een echo gehad en toen kreeg ons wonder echt gestalte.Een kloppend hartje gezien en gehoord!Ik kan het nog steeds niet bevatten.Volgens mijn eigen berekening was ik 7 weken en 2 dagen ,volgens de echo 7 weken en 6 dagen.
Ze gaan toch van mijn berekening uit en de uitgerekende datum blijft 27 september.
Wij kunnen ons geluk niet op!

Goed om te horen dat er nog zoveel mensen zijn met een goede echo. Ik moet helaas tot 3 maart wachten, ik ben dan 10 weken. Ik sta bij de gynaecoloog onder controle ivm problemen tijdens de vorige zwangerschap
groetjes Nienke

Leuk al die echo's allemaal,
Ik heb vandaag een echo gehad.
We zijn aan het verhuizen en ik maakte ene afspraak bij onze nieuw huisarts die meteen een echo maakte (heb ik niet verwacht!)
Dus moet nog een afspraak maak voor zo over 2 weken bij de verloskundige.
Het is onze derde kindje maar door de verhuizing naar een nieuwe provincie is alles nieuw: huisarts, verloskundiges en ziekenhuis.
Ik ben nu 8.2 weken zwanger volgens de echo en het hartje is lekker aan het kloppen ;-)
Mijn ma was erbij dus we zijn blij met onze nieuwe hummeltje.

gefeliciteerd allemaal met jullie mooie   echo"s!
ook wij hebben vorige week de 1e echo gehad, en er was ook een kloppend hartje!!
ben wel een weekje korter dan verwacht, maar daar had ik al rekening mee gehouden.
ben altijd zo onregelmatig....
dus vandaag 8wk en 4 dagen 18 sept uitgerekend.

veel succes iedereen!

groetjes wanda

quote: niek73 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-02-2008 12:18:45'));

Goed om te horen dat er nog zoveel mensen zijn met een goede echo. Ik moet helaas tot 3 maart wachten, ik ben dan 10 weken. Ik sta bij de gynaecoloog onder controle ivm problemen tijdens de vorige zwangerschap
groetjes Nienke

Ik heb hiervoor een miskraam gehad en een medische indicatie dus ik loop ook bij de gyn op het ziekenhuis.
Ik mocht juist eerder komen voor een echo.Je moet gewoon brutaal zijn denk.Ik was dat ook nooit maar dat heb ik afgelopen jaar wel geleerd.

Terug
Bovenaan