echo gehad!

Hallo allemaal,
We hebben vandaag echo gehad en we waren blij dat we ze weer mochten zien! Wat zijn ze weer gegroeid!! Er groeien gewoon 2 mensjes  in mijn buik hihi.Lagen lekker samen met hun hoofdjes bij elkaar. Hoofdjes waren van goede grootte en ze waren nu 8,5cm. Wij hebben nog geen hartjes geluisterd. Is dat bij jullie wel gedaan?

Over 4 weken weer op controle.

Happy greetz,

Suus

hoi hoi
nou ik heb met 12 weken een echo gehad en daar voor een controle maar nog niks gehoord hoor
ik moet als ik 17 a 18 weken trug komen en dan hopen we dat we voor het eerst
het hartje mogen horen dus spannend allemaal
gr liza

Hoi hoi,

ik heb een echo gehad bij de 9 weken+1 bij de gynacoloog en daar hebben we het hartje ook meteen gehoord.
Toen moct ik na de verloskundige en dat was met ongeveer 12 weken en hebben toen ook het hartje gehoord.
Paar dagen later mocht ik weer een echo laten maken bij 13 weken en toen hebben ze geljk gekeken na de organen of die goed in orde zijn en de hersentjes gezien en ze hebben gelijk gekeken of het hoofdje goed dicht gegroeit was.
Afgelopen zondag hebben we nog een echo gehad omdat we een auto-ngeluk hadden gehad en ik buikpijn bleef houden.
Maar gelukkig is alleen de gordel lag mijn buik geschuurd en heeft de kleine niks.
Daar was ik toch erg bang voor maar de kleine zit goed verstopt in de baarmoeder  en kan heel wat hebben zei  de gynacoloog.
Volgende week dinsdag hebben we weer controle bij de gynacoloog en die luistert dan weer na ht hartje. En dan kan ik een afspraak maken voor de 20 weken echoeind juli.

Groetjes Fanny

Hee,
ik heb tot nu toe iedere controle het hartje gehoord. De eerste 2 keer via de echo en vandaag hebben ze met de doptone geluisterd. Prachtig om te horen!!!! Ik lees dat het niet overal gedaan wordt, is jammer.
Groetjes Rebeca

Gefeliciteerd met jullie kleintjes. Blijf het een wonder wat ze tegenwoordig met de moderne apparatuur kunnen. Jammer dat je de hartjes niet hebt kunnen horen. Dat vond ik een heel speciaal moment

Ik heb rond de 7 wkn een echo gehad, en toen hoorden we het hartje razendsnel kloppen toen drong het echt door dat ik zwanger was. rond de 14 wkn hebben we weer een echo gehad, beide keren hoorden en zagen  we het hartje kloppen.En nu wachten op de 20 wkn echo.

Groetjes Jolanda

Wat een goed nieuws. Erg leuk zeg, 2 van die kleine spruiten haha. Jammer dat je niets hebt gehoord van de hartjes dan. Misschien gewoon vergeten?  

Groetjes Petra

Hee Suuske,

Heb je de hartjes ook niet zien kloppen? bij mij lieten ze het wel gelijk horen, en vandaag voor controle geweest en toen ook weer geluisterd.
Als je het graag wil horen zou ik gewoon even bellen hoor!

Groetjes Nicky

Terug
Bovenaan