echo gehad!

Hee fijn dat alles goed was, en wat bijzonder zeg. Twee kindjes in je buik. Super.
Jammer dat je de hartjes niet hebt horen kloppen maar dat komt nog wel. Bij ons hadden ze het echo apparaat ook niet aanstaan op geluid dan. We zagen het gelukkig wel.
Bij de verloskundige heb ik het hartje wel gehoord maar het duurde erg lang voordat ze dat gevonden hadden. Kleintje had zich hoog boven in mijn baarmoeder verstopt. Ik was niet vresellijk ongerust, had het de dag ervoor nog duidelijk voelen bewegen, maar je weet nooit wat er gebeurt, dus hoe langer het duurde... Gelukkig konden ze het later wel goed horen.

Hoi allemaal,

Ik ben nu 14wk+1dg zwanger, en heb met 11 weken echo gehad waarop we het hartje zagen kloppen en t geluid zette ze ook aan, dus we konden t ook horen.
Ben vorige week op controle geweest bij huisarts en ook weer hartje gehoord.
Hij moest wel ff zoeken hoor,   even een spannend moment is dat maar gelukkig was alles goed.

groetjes mama an

Hoi Meiden,

Ik ben ook 14 weken en 1 dag vandaag.

Wij hebben met de 9 weken en met de 13 weken een echo gehad.

En afgelopen week met de controle hebben ze ook geluisterd.

Geweldig he om je kindje zo te zien bewegen.

En het hartje horen vind ik nog steeds super speciaal.

Nu wachten tot de 20 weken echo!

Liefs
Anita

Hey!
Dat we de hartjes nog niet gehoord hebben zal wel komen omdat we niet bij een verloskundige zijn maar in het ziekenhuis. We hebben de hartjes wel ZIEN kloppen. En op dat moment hebben we er ook niet aan gedacht om het te vragen. Volgende x!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan