Echo gehad

Hai,
Ik heb vanmorgen onze eerste echo gehad en ik ben van een tweeling in verwachting, super leuk!! Ze konden nog niet goed zeggen wanneer ik definitief ben uitgerekend, maar ik kan het houden op eind februari. Ik ben nu zo'n 7 a 8 weken zwanger en mag over 3 weken weer terug komen. Ik heb al een dochtertje van 13 maanden dus dat wordt een gezellig drukke boel.

Ben even benieuwd wanneer jullie gaan vertellen dat je zwanger bent, ik weet niet of ik het nog 3 weken voor me kan houden. Begin al een aardig buikje te krijgen....

Groetjes,  

Gefeliciteerd met jullie goede echo en leuk dat het een tweeling is! Zitten er tweelingen in de familie of ben je misschien zwanger geraakt in de medische molen of is het gewoon een gelukstreffer?

Het lijkt me wel bijzonder om zwanger te zijn van een tweeling. Ik heb al een aardige buik en ik ben ook erg misselijk, maar de kans op een tweeling zou wel erg klein zijn.

Onze ouders en broers weten al dat we zwanger zijn, maar verder wil ik het pas gaan vertellen na onze termijnecho, dat zou na donderdag zijn en dan ben ik ongeveer 10 weken zwanger.

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,
LEUK dat je donderdag de echo hebt!!

Bij ons zitten aan beide kanten tweelingen in de familie, maar we hadden er nooit stil bij gestaan. Ik krijg ook al een aardig buikje dus we denken eraan om het deze week aan de ouders te gaan vertellen. Zit al wel over een aantal praktische zaken na te denken, hoe ga ik het doen met de kamers en kinderwagen etc!

Veel plezier donderdag!!

Groetjes,

Gefeliciteerd en wat leuk een tweeling!

Zal inderdaad een drukke boel worden bij jullie thuis ;-)

Heb vanavond zelf de eerste echo en ik ben zo zenuwachtig. Vind het spannend, leuk en ook eng......denk dat dit gevoel wel normaal is.

Ben zelf rond de 8e februari uitgerekend.

Groetjes,
Charlie

MVVG, een echo is altijd erg leuk, maar zo'n eerste echo is ook wel spannend.

Ik kan me voorstellen dat je nu aan wat praktische zaken ga denken, want aan een aantal dingen zit ook een bepaalde levertermijn.

Charlie, veel succes en plezier vanavond, ik ben pas over 2 dagen aan de beurt.

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan