Echo gehad

wauw een tweeling, wat zal jij je supergelukkig voelen. En inderdaad dat wordt straks een drukke boel maar wel heel gezellig. Ik ga het dit weekend vertellen aan de familie ben dan 11 weken ik heb al een buik en kan het en wil het niet meer verhullen, en wat geeft het mocht er wat gebeuren en dan leeft iedereen ook weer mee toch?

Ga lekker genieten, en wat een buik zal jij straks krijgen kun je lekker pronken.

groetjes mamavanla

Wij hebben anderhalf week geleden de eerste echo gehad.
bij ons zat er ook 1 kindje in mijn baarmoeder.
ik was helemaal blij, 2 lijkt me erg zwaar. maar goed je hebt het niet voor het kiezen.

ben vandaag 10w zwanger en mijn naaste familie hebben we het na de echo verteld. maar goed.
ik heb behoorlijk last van opgezette darmen, dat mensen mij nu vragen of ik zwanger ben. mmm moeilijk dilemma. dus maar eerlijk zijn. en als ik dan zeg 10 wk dan kijkt een ieder verschrikt. en zeggen ik dacht al dat je verder in was.

dus maar besloten geen kaartjes en spullen meer op te ruimen als we visite krijgen. een ieder mag het weten.
ons geheimpje zit erop... wel jammer vond het wel spannend zo.

ilse

Wat leuk! Poeh, idd een drukke boel gaat dat worden bij jullie, maar erg leuk!!
Komt een hoop praktische zaken bij kijken, lijkt mij, wagen, autostoeltjes etc...
Moest je niet even gigantisch schakelen in je hoofd? Van 1 naar 2?

Veel succes!

Groetjes, Karin
9+2 weken (van 1 kindje )

whoo. Een 2ling... wat leuk.. t'jee ja ik snap heel goed dat je nu ff over praktische zaken na gaan denken..
Maar je hebt gelukkig ervarings deskundige in de familie..hopelijk kunnen die je goed op weg helpen.
Ik heb een tip...warschijnlijk ben je nog niet zo ver. Maar tegen de tijd dat je namen gaat zoeken.. Houd er rekening mee dat je niet de zelfde serie namen kiest bijvoorbeeld
Theo  Johannes Brent  Huppelepup... en Tom Johannes  Brent Huppelepup..
T.J.B. Huppelepup.. geboren op ??-02-2009..  later zul je nooit meer je kinderen uit elkaar weten te houden. Bij aanschrijving.. (post, bank, gemeente ectect..)  
Het lijkt overbodig om te zeggen maar ik zie het regelmatig bij mij op het werk gebeuren.

Nou suc6 met alles.... het zal een pittige zwangerschap worden.. en wie weet haal je februari wel niet eens.. maar het lijkt me zo leuk.. bij ons zitten ook 2lingen in de fam.. wie weet?? 4 aug weten we meer hopelijk..
Liefs Nous x

Terug
Bovenaan