echo gehad

hallo,

ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, dat was een flinke tegen valler...

ben vandaag 6w en 2d en we hebben wel een vruchtzakje zien zitten maar nog geen hartje horen kloppen. dit was natuurlijk wel te verwachten maar toch hoop je dat je wat hoort. we mogen ma 25 aug weer komen. dan ben ik precies acht weken en dan zullen we waarschijnlijk wel een hartje horen. we mochten zo vroeg een echo laten maken omdat de vorige met een keizersnee is geboren, maar achteraf was dit iets te vroeg.
maar goed 25 aug is nog te overzien.

begin maandag weer met werken, eerst even 1 of 2 uurtjes per dag proberen. ben nog steeds erg moe, volgens de HA zwangerschaps moeheid. heb onder tussen mijn bloeddruk en mijn hb- gehalte weer een beetje op peil.

gr. mama van elmar

ja balen... je kijkt er altijd zo naar uit hè zo'n echo...
Je bent vast gauw bij de 8e week als je je gedachte een beetje kan verplaatsen, naar bijvoorbeeld je werk...

heey molly en pamma,

bedankt voor jullie reactie,

ja ik vond het eigenlijk ook wel een beetje vroeg voor een echo, waarom ze dat deden is mij ook niet echt duidelijk geworden, maar het had natuurlijk gekund dat we wat gehoord hadden.

en ik ga maandag weer proberen te werken, vermaak me prima thuis hoor, maar een beetje afleiding en weer een beetje onder de collega`s komen is ook wel weer leuk.

gr. mama van elmar

Omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb is het bij mij ook gissen naar de datum.
Bij mijn eerste zwangerschap hebben ze het ook zo vroeg gedaan. En moest ik ook 2 weken later terug komen.

Volgens mij gokken ze liever op wat eerder dan wat later. Want ze kunnen voor de 12 weken het beste meten hoever je bent, omdat dat bij iedereen gelijk loopt.

Ik moet al maandag over twee weken komen, terwijl ik het gevoel heb dat ik ook nog niet zo ver ben, dan ook iets van 6 a 7 weken. Het naardeel vindt ik dan weer dat ze het niet gewoon via je buik zeg maar kunnen bekijken...

Dat is idd niet zo leuk, maar ook ik denk dat het gewoon wat te vroeg is geweest, met 6 weken zie je nog niet veel
Misschien heb je een laat ei gehad, ben je minder lang zwanger, had ik bij mijn zoon ook, een laat ei en ik denk bij deze ook weer, nee ik zou er niet te zwaar aan tillen ik denk dat je de 25 ste gewoon een mooi kloppend hart te zien krijgt! Maar kan me wel voorstellen dat het een domper is
Dit is over een krappe 2 weken dus idd te overzien!

hoi

vandaag ook een echo gehad bij de genogoloog
was al wel een hartje zichtbaar
ben voormij gevoel 7 weken zwanger
maar hij vond het nog erg klein   dus denk hij 6 weken
vanmiddag begon ik ineens een klein beetje te bloeden
schrok me echt rot
hoop maar dat het goed gaat
moet 11 september pas terug

safri

Hoi Safri,
houd moed, kan innestelingsbloeding zijn, heb ik ook gehad bij mijn eerst zwangerschap. bij de tweede weet ik niet meer, en bij de derde niet geloof ik.
Ik weet nog dat ik me ook het lammetje schrok, maar een mooie zoon maakte mij toen moeder en mijn lieve man vader.
veel succes, op naar de volgende echo.

Terug
Bovenaan