echo gehad

dank je wel crummel
ik hoop het echt
heb inwezen maar een klein beetje bloed verloren
daarna niet meer
elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang on te kijken
hoop dat het snel over gaat

safri

Hey hallo,

Safri: had je na de echo bloed verloren, of heb je n echo gehad omdat je bloed bent verloren?
Ik heb al 2 echo's gehad omdat ik in juni een miskraam heb gehad, vorige week donderdag klopte er ook een hartje, volgens de gynaecoloof was ik toen 5,5 week. Was naast een hartje nog weinig te zien. Grappig, want ik dacht toen dat ik al  6,5 week was. Maar heb volgende week donderdag weer een echo dus dan is er meer te zien en te meten.
Spannend allemaal! Waren we die 13 weken maar voorbij....

Groetjes Jannie

hallo allemaal

Ik ben Iris en uitgerekend op 13 april nu lees ik dat jullie zo vroeg een echo hebben gehad ik had ook een onregelmatige cyclus en mijn 1ste is ook met een keizersnede geboren ik mag 26 augustus voor het eerst naar de vroedvrouw hebben jullie er zelf om gevraagd of zei de verloskundige dat je zo vroeg voor de echo moest?

groetjes Iris

heey iris,

toen ik voor nacontrole moest ivm de keizersnee zeiden ze tegen mij dat ik zelf een afspraak moest maken als ik weer overtijd was, heb gewoon het ziekenhuis opgebeld en een afspraak gemaakt. maar als jij 25 aug voor een echo mag ben je dan toch ook ongeveer 6 - 7 weken zwanger?

gr. mama van elmar

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2008 08:44:50'));

Hey hallo,

Safri: had je na de echo bloed verloren, of heb je n echo gehad omdat je bloed bent verloren?
Ik heb al 2 echo's gehad omdat ik in juni een miskraam heb gehad, vorige week donderdag klopte er ook een hartje, volgens de gynaecoloof was ik toen 5,5 week. Was naast een hartje nog weinig te zien. Grappig, want ik dacht toen dat ik al  6,5 week was. Maar heb volgende week donderdag weer een echo dus dan is er meer te zien en te meten.
Spannend allemaal! Waren we die 13 weken maar voorbij....

Groetjes Jannie

hoi jannie

ik had s'morgens een echo en s'middags bloed verlies
maar het was heel weinig hoog uit een drupje
daarna niet meer.
heb ook een hartje gezien
ik denk zelf dat ik zeven weken ben maar hij denkt zes weken
mijn cycles duurde ook 35 dagen
daarom kan hij het niet goed inschatten.
11 september mag ik weer terug naar de gynogoloog

safri

Terug
Bovenaan