Echo gehad

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, ze probeerde het eerst uitwendig, en je kon de baby heel goed zien. inwendig was dus niet nodig. Ik ben nu 10 weken volgens die echo, dus een paar daagjes verder als mijn eigen berekening. Heel bijzonder zeg. Nu wordt het wel echt voor mij. Het hartje klopte goed, hij zwaaide zelfs met zijn armpjes en kon niet stilliggen! Heeft dus nu al geen rust in zijn kont, wordt net als mama! Ha ha!

k had zelf verder niet zoveel problemen met een inwendige echo gehad, heb die al regelmatig ondergaan, i.v.m. medische onderzoeken waar ik aan mee heb gedaan. Is dus echt niet erg, wel even ontspannen wanneer ze de 'dildo' inbrengen.

Succes voor iedereen die nog mag!

Groeten Linda

liefkleintje:
die 'dildo' is ook maar een cm of 2breed, EN met condoompje!! Beetje glijmiddel...
Het werkt hetzelfde als een echo vanbuiten dus door die slijmprop word heengekeken.
groetjes astrid

Hi Zonnetje en lilla, tof dat jullie een goede echo hadden. Bijzonder he, om te zien dat er echt een klein wezen zit. Fijn om ff de bevestiging te krijgen dat het allemaal goed gaat.
Wat het de xtra week zwangerschap betreft. Die 40 weken is maar een gemiddelde. Ik ben tot 2x toe een week later bevallen. Misschien hoef je niet langer geduld te hebben en beval je gewoon een weekje vroeger ;-).

x Taraneh

hiep hoi!
ook ik heb eindelijk even naar binnen mogen gluren!! geweldig om naar het kindje te kijken. hoop niet dat hij zo bewegelijk blijft:) lag echt geen tel stil.
we gaan weer met volle moed verder\1
meiden gefeliciteerd allemaal.

Hoi Allemaal!

Ook wij hebben vandaag onze eerste (termijn)echo gehad! Super spannend vond ik het. En alles zag er goed uit! Een mooi kloppend hartje en de armpjes en beentjes bewogen flink! Wat een heerlijk gezicht!!!

Verder kregen we te horen dat we vandaag 10w1d zijn ipv 9w! We hebben dus gewoon nog een week cadeau gekregen ;-)

Voor iedereen die nog voor een echo moet, heel veel plezier!!

Groetjes,

Terug
Bovenaan