echo gehad...

elize81

New member
vanochtend weer een echo gehad, helaas van een saai figuur..ze wilde niet echt mooie plaatjes van onze kindjes laten zien hoe ze aan het bewegen waren..ze ging ze meten en dat was helemaal in orde, ze groeien goed..
toen vroegen we of ze wilde kijken wat het ging worden, dus ze ging kijken of ze het kon zien en ze dacht 2 meisjes maar ze kon het niet met zekerheid zeggen, we moesten maar wachten tot de 20 weken echo, dan konden ze het beter zien..
maar dan ga je er enthousiast heen, benieuwd wat het gaan worden, heb je zo'n figuur voor je, dat is dan wel een domper..naar mn dochter was ze ook niet echt gezellig..
 
nou ja zeg! wat jammer!! kan je het niet alsnog bij een echocentrum laten doen? dat gaat zo anders! daar maken ze echt een feestje van.... moet je wel zelf betalen. rond de 35 euro ofzo
 
Wat jammer zeg, zo'n suf figuur, terwijl het inderdaad echt een feestje kan zijn! Ik had die 35,- er vanmiddag dubbel en dwars voor over het duurde 20 min. (ipv 10) en we kregen 13 foto's mee!

Wel heel fijn dat ze goed groeien en alles helemaal in orde is!
 
Heyy

Dat is ook balen zeg.. lekker dan als je zon muts voor je hebt.. Wij hebben ook een 2D pretecho laten maken voor 35 euro en kregen een filmpje van 20minuten mee met ook nog kleine stukjes 3D en nog 2 mooie foto's waarvan 1 3D :)

Wel fijn dat alles goed is.
 
hai hai

ik had bij me eerste echo ook zon saai figuur
ik zat vol met vragen en kreeg er nauwijks antwoord op
30 juni heb ik de 20 weken echo en als ze weer zo is ga ik na een ander om een echo te laten maken
maar ben alsnog blij voor je dat alles oke is.

xx liefs
 
ben ook zeker blij dat ze goed groeien na alle omstandigheden..
maar was wel even verbaasd dat ze zei dat het 2 meisjes kunnen zijn, wat zij zag dan..haha ik had echt het gevoel dat het ook een jongetje zou zijn, en hadden al jongensnamen, maar mocht het nou echt 2 meiden zijn, mogen we nog hard op zoek naar meisjesnamen..ben nu wel heel erg benieuwd naar 18 juni.
 
Nou met twee meisjes is het weer iets meer in evenwicht in de november maand!
We zullen het horen de 18e of het klopt. Zeker fijn dat ze beiden goed groeien gezien jouw moeilijkere weken afgelopen tijd.
Ik hoop de 11e het geslacht te weten, spannend!
 
Dat is wel minder ja, dat het zo'n saaie muts was.
Ook niet leuk voor je dochtertje.
Wel goed om te horen dat ze goed groeien.
Ik mag 5 juni weer naar de gynaecoloog en hoop dat ze dan ook kunnen ziet wat het gaat worden en 2 juli mag ik voor de 20 weken echo.
En 6 augustus gaan mijn vriend en ik trouwen.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan