echo gehad...

De gewone echo's maak ik bij mijn eigen verloskundige en die is echt super aardig ze neemt echt de tijd en beantwoord de vragen die ik heb altijd uitgebreid. Voor mijn 20 weken echo eind juni moet ik wel naar een ander..hoop dat ze aardig is en het geslacht kan zien en het belangrijkste natuurlijk dat mijn ukkie gezond is
 
spannend allemaal he mama's..wat leuk Mariska dat je 6 augustus gaat trouwen..wij gaan 12 juni trouwen, maar houden het zeer klein, geen receptie en feest, we hebben al zo'n duur jaar..nieuw huis, verbouwing, zwanger v tweeling, moet nog nieuwe auto komen en nog trouwen..word rustig jaartje volgend jaar haha..
ik ben benieuwd wat het geslacht bij jullie allemaal word...
en hoe de 20wk echo's zijn..
succes allemaal..
 
Ja, wij houden het ook klein, feestje geven wij in ons huis, Het gaat om ons en ons kleintje.
Ja, ik hoop dat de gynaecoloog morgen kan zien wat het word, heb nog steeds sterk het gevoel dat het een meisje wordt.
Dat is al snel, 12 juni, een hele mooie dag toegewenst.

Liefs Mariska
 
onze ouders organiseren een klein feestje bij mn ouders thuis, dus heb hier de rommel niet, en zelf mag ik toch niet veel, ook weinig energie, dus dat is wel super.
is ook alles in 1 keer goed geregeld voor de kleintjes..
dankjewel..jullie horen wel hoe het was :)

liefs elize
 
Terug
Bovenaan