Echo gehad...

Mijn ijzer 6.4 en ik hoef nog net niet aan de ijzertabeltetten pas bij de 6.3. Maar misschien omdat jij zwanger bent van een tweeling dat ze sneller tabeltten voor schrijven.
Zit nu aan de floradix tabeltten en drink 2x per dag roosvicee ferro.

Groetjes ziana
( november mama )

meid wat fijn dat jullie 2 boys het zo goed doen!!! Geeft lekker zo'n trots gevoel! Maar wat balen dat je je zo slecht voelde.. Kan idd je ijzer zijn. Van die ug ader had ik nog nooit gehoord. Ik kijg dat gevoel juist regelamtig als ik lang stil sta..
Doe je het wel rustig?

Liefs trientje

Fijn dat het met de boys goed gaat.
Het gevoel dat je omschrijft als je op je rug ligt herken ik goed. Bij Thijs had ik hier ook last van en nu ook al af en toe. Ik lig dus eigenlijk altijd op mijn li zij. (ook mijn favourite slaaphouding)

Ik was ook alles met neutral. Dit omdat Thijs heel gevoelig is voor vanalles.
Ook zijn wasgel en shampoo heb ik van neutral.

Met ijzerpillen en floradix heb ik geen ervaring. Ik gebruik wel lijzaad, vanwege de obstipatie. Is van zonnatura en kun je door de yoghurt/vla doen. Niet heel lekker, maar het helpt wel.

Hoi Lynn,

Wat doen jouw mannetjes het toch goed! Heerlijk :)
Wel heel vervelend dat jij je minder voelt. Hopelijk helpen de ijzertabletten en de rust voor je rug de komende tijd!
Ik heb ook de eerste maanden alle kleertjes van Laura met Neutral gewassensen. Vond ik ook wel een heel fijn idee. Producten van Weleda zijn idd heerlijk, maar volgens mij best wel prijzig. Is het niet noodzakelijk dan ga ik gewoon weer zwitsal of Natusan gebruiken.

Voor jou gaat het aftellen langzaam wel beginnen. Of ben ik te voorbarig?

Veel plezier bij de bevallingsavond! Bronovo toch?
Ben benieuwd wat je er van vindt!

XXX

Hai meiden,

Vind het zo grappig om te lezen over obstipatie, daar heb ik namelijk helemaal geen last meer van! (Heb er ook niet over geschreven) In het begin wel en gebruikte toen Lactulose siroop maar het gaat gelukkig goed met de stoelgang.

Vind idd Neutral een fijn idee, bij ons zitten er geen huidproblemen in de familie maar het feit dat het ongeparfumeerd is vind ik prettig! Natusan is idd ook een fijn merk.

@december mama 2012: ja, klopt! Bronovo.....vind het echt een super fijn ziekenhuis, voel me er heel goed bij. We zullen zien maandag. Ben al op de verloskamers geweest dus dat weet ik alvast :)

Ja, het aftellen is wel begonnen hoor. Ben ik eerlijk gezegd wel blij om want ook al vind ik het nog steeds heel bijzonder, ik krijg ze niet cadeau.....Als we ervan uit gaan dat ze gemiddeld 4 weken eerder komen, dan heb ik nog 6 echo's te gaan en dan zijn onze lieve mannetjes er! Kan eerlijk gezegd niet wachten.

Wens je morgen een hele goede echo en geniet ervan!

Liefs Lynn.

Fijn dat ze het zo goed doen, hele gerust stelling.
Vervelend dat je zo naar werd tijdens de echo, maar gelukkig en antwoord op.
Spannend de afspraak met 29 wkn.

Liefs,x

Terug
Bovenaan