echo gehad

haihaii,

Nou bij mij zal t pas in t nieuwe jaar zijn, de 20 weken echo!
Ik heb 18 dec weer controle bij de verloskundige,
dan voor t eerst t hartje horen hoop ik!

Tis mn 2e zwangerschap, ik geloof soms niet helemaal dat er echt een kindje zit daarbinnen :),
Dus zo'n bevestiging is dan wel even prettig!

Ik hoop dat ik t maar gauw ga voelen, dat is zo geweldig!
Bij de vorige had ik dat rond 15,16 weken....
Wanneer hadden jullie dat?
Waarschijnlijk zit mn placenta nu aan de voorkant, dus dan schijn je het minder snel te voelen.

Verder groeit hier een klein buikje, vanmorgen zei iemand op mn werk, he zie ik daar nou een klein buikje....
Hmm tword hoog tijd om t te gaan vertellen!
Vant weekend sinterklaas vieren met de hele fam, dus dan maar s vertellen!

Hebben jullie t iedereen al verteld?

Nou tot de volgende keer maar weer!
Iedereen succes met de kwaaltjes en verder vooral genieten :)!

Ik heb maandag ook de termijn echo gehad en ben heel blij dat alles deze keer wel in orde was! Kleine ligt weer helemaal op schema! Ben 20 juni uitgerekend dus nu 12 weken zwanger.

30 december heb ik de 16 weken echo ( bij mijn verloskundige wordt tot 20 weken iedere afspraak een echo gemaakt) en dan weet ik ook of het een jonge of een meisje gaat worden.
Mijn eerste was een jonge dus qua kleding en spullen zou het gemakkelijk zijn als het nu weer een jonge gaat worden.
Maar stiekem heb ik deze keer het gevoel dat het een meisje gaat worden.
Even afwachten dus maar....,

Ik heb het met 10 weken al moeten vertellen.
Ik ben namelijk brandweer vrouw en mag voor mijn veiligheid en die van de baby niet meer mee uitrukken helaas.

Groetjes

Wendy

Hoi allemaal,

Wij hebben ook de termijnecho gehad. De verloskundige bereidde me voor dat het even kon duren voor ze de kleine in beeld had, maar ik zag het gelijk. En gelukkig zag ik ook gelijk een kloppend stipje. Super blij natuurlijk! En ongelofelijke dat een kleintje van toen nog 10 weken als zoveel beweegt.
Volgende week mogen we weer voor controle, dan ben ik 13 weken. Hopelijk dan het hartje luisteren!

28 juni ben ik uitgerekend, precies dezelfde datum als in eerste instantie berekend.

Groetjes!

Ik kijk er ook naar uit om bevestiging uit mijn buik te krijgen dmv getrappel, bij mijn eerste met 16 weken gevoeld.
De maandag voor kerst weer een afspraak en het hartje luisteren :)

Terug
Bovenaan