Echo geslachtsbepaling

Jaa…het ging ook allemaal zo snel.
Kan ook wel als je een zeer kundige echoscopist hebt, met veel ervaring. Op haar uitspraak vertrouwde ik ook gelijk.
 
[quote quote=10507528]100000% een meisje. Absoluut, die twee streepjes zijn de schaamlipjes! Wij hadden precies zo’n echo en een gezonde meid van 4 maanden nu! Heel spannend zo… Kijk je straks wel raar op als het een meisje is! Laat je het ons weten? ?[/quote]Haha overtuigend! Zouden die streepjes niet gedeeltelijk bovenbeentjes zijn? Lijken wel hele grote schaamlippen anders??
 
Het lijkt op die eerste foto wel een meisje ja, de andere kan ik niet openen. Maar 14 weken is echt wel vroeg om geslacht echt goed te zien, en zeker als je maar 1 plaatje hebt ipv meerdere. Dus ik zou het zeker niet met 100% zekerheid zeggen op basis van deze foto. Is er bij de 20 weken echo niet ook nog gekeken?
 
[quote quote=10507564]Het lijkt op die eerste foto wel een meisje ja, de andere kan ik niet openen. Maar 14 weken is echt wel vroeg om geslacht echt goed te zien, en zeker als je maar 1 plaatje hebt ipv meerdere. Dus ik zou het zeker niet met 100% zekerheid zeggen op basis van deze foto. Is er bij de 20 weken echo niet ook nog gekeken?[/quote]Door de kans op een erfelijke nierziekte heb ik heel veel echo’s gehad, waarbij ze tijdens de 20 weken elk orgaantje super goed hebben bestudeerd. (Alles is goed) Maar ze hebben niet naar het geslacht gekeken.
Is er bij jullie wel gekeken naar bijvoorbeeld de prostaat of eileiders? Ik kan me dit even niet herinneren…
 
Hier ook een dochter en ook rond die tijd echo gehad en was precies zo die 2 streepjes. Vond het ook apart groot lijken maar dat zijn zeker de schaamlipjes. Kan zo snel geen foto van onze echo toevoegen maar die was precies zo. Heel apart als het ineens een meisje blijkt terwijl je op een jongen bent ingesteld lijkt me! Ik ben natuurlijk geen echoscopist maar dit lijkt onze echo wel van toen der tijd.
 
[quote quote=10507629]Hier ook een dochter en ook rond die tijd echo gehad en was precies zo die 2 streepjes. Vond het ook apart groot lijken maar dat zijn zeker de schaamlipjes. Kan zo snel geen foto van onze echo toevoegen maar die was precies zo. Heel apart als het ineens een meisje blijkt terwijl je op een jongen bent ingesteld lijkt me! Ik ben natuurlijk geen echoscopist maar dit lijkt onze echo wel van toen der tijd.[/quote]Wow dat zou wat zijn zeg! Ik had die pretecho speciaal voor mijn zoon aangevraagd, zodat hij als eerste zijn broertje/zusjes zou ontmoeten. Ik betaalde voor een kwartier, genoeg tijd voor hem om vragen te stellen. De hele echo duurde amper 3 minuten. Vind het achteraf niet zo betrouwbaar. Vannacht lag ik er wakker van, gelijk een back-up plan voor het geboorte kaartje gemaakt, mocht het toch een meisje zijn. Ik zal het sowieso laten weten ?☺️
 
Terug
Bovenaan