Echo geslachtsbepaling

Hallo dames,

Wij willen graag zsm weten of het een jongetje of een meisjes is dat in mijn buik rond zwemt. Gewoon omdat we dat leuk vinden! Wie van jullie heeft ervaring met een geslachtbepaling via een echo? Ik zie op internet buro's die het voor 25 euro aanbieden. Daar kun je geen buil aan vallen lijkt me.

Vanaf welke week wisten jullie wat het is?

Wij wilden het ook graag weten. Wij hebben de 20 wkn echo afgewacht. Als het goed is krijgt iedereen deze geloof ik tegenwoordig. Met 20 wkn is het geslacht goed te zien, als tenminste je uk een beetje meewerkt hihi.

Succes ermee!!!

Gr. Ing 34+5

Hoi,

Wij wisten het ook met de 20 weken echo. Van alle 3 de kids.
Alleen zijn ze er bij de tweede in de 37ste week op terug gekomen, met 20 weken was het een meisje en met 37 weken was het ineens een jongen!! We hadden alles klaar gemaakt voor een meisje.
Toen heb ik alle pretecho buro`s afgebeld wie er als eerst tijd had. Een half uur bleef ze volhouden dat het inderdaad een jongen was. Ze zag balletjes die al waren ingedaald. Maar ik kon nergens een piemeltje ontdekken, en eerder ging ik niet naar huis! Toen heeft ze een 3d echo gemaakt, en bleek het toch een meisje te zijn!
Nu ben ik in verwachting van een jongen en ik moet zeggen dat dat wel veel duidelijker is op de echo dan bij een meisje.

Ik geloof bij een pretecho kunnen ze het zien vanaf 16 weken. De 20 weken echo mag je soms al vanaf 18 weken laten maken.

Succes, Risje

Hi,

Wij wachten op de 20 weken echo. Dat hebben we de vorige keer gedaan. Het geeft geen garantie, maar dat doet een ander echo bureau ook niet. Met 28 weken laten wij een 3D echo maken en ook dan gaan ze weer naar het geslacht kijken. Mocht er twee keer iets anders uitkomen, dan laten we misschien wel een derde echo doen, anders niet.

Bij de vorige waren we vrij "neutraal" wat kleurstelling betreft, die nieuwe kamer krijgt echt roze of blauwe tinten, dus maar hopen dat ze het goed hebben. Wel zorgen we voor zowel een meisjes als jongensnaam... Je weet maar nooit.

Gr. Tamara.

Hoihoi,

Wij hebben ook gewacht tot de 20 weken echo. Daarop was het duidelijk te zien. Op latere echo's werd het iedere keer bevestigd. Moet ook wel zeggen dat ik er steeds naar vroeg, want zie het verhaal van Ris het kan zomaar veranderen.

Groetjes,
Jo

ik kreeg wegens mijn 2ling elke 2 wk een echo. met 16 weken deed de gyn een gok... maar 100% zeker was ze niet! de echo met 20 weken was veeeel duidelijker en wisten we het 100% zeker. ik zou gewoon de 20 wk afwachten....

wij hebben een vruchtwaterpunctie ondergaan en kregen toen te horen wat we kregen. Dit is ook bij de 20wkn echo bevestigd en toen we 26wkn waren en voor een pretecho gingen werd het nog eens gezegd... dus kan wel zeggen dat we dat met zekerheid krijgen.

Grt. San
(39wkn)

wij hebben ook 20 weken echo afgewacht want met de 14 wkn echo was het nog niet te zien zei de verloskundige die de echo maakte wij krijgen een zoon en ik hoop dus neit dat dit nog veranderd haha anders word het een hele stoere meid ben ik bang hihi maar heb zelf het fluitje van onze uk gezien dus ben er vrij zeker van

met 26 wkn hebben we pretecho dus dan word het weer bekeken

xxx
marijke

Terug
Bovenaan