Echo geslachtsbepaling

bij de 1ste heb ik met 21 weken een pretecho gemaakt,toen had je nog geen 20 weken echo.
bij de 2de vroeg ik bij de echo toen zei ze uh ik denk een jongen.ze was beetje boos geloof ik omdat we het wilde weten.
met 24 weken hebben we toen pretecho 3/4d echo laten maken,geweldig is dat.kost ook wat.wij hebben het bij babyview laten doen.je kan ook op hun website die filmpjes bekijken.www.babyview.nl
bij onze 2 kids kon je het overduidelijk zien.ze lagen er ook echt voor.( benen wijd open).
maar ik vond het erg makkelijk.bij de 2de had ik erg het gevoel dat het een meisje werd,dus ik schrok eigenlijk.dus had mooi de tijd om eraan te wennen.
niet dat niet blij was maar was gewoon 100 procent zeker op een meisje.
dus kon die meiden kleding van me dochter opbergen en nieuw gaan uitzoeken.
zou het weer willen weten wat het gaat worden.
gr marjan

Ik heb een afspraak gemaakt bij een echobureau hier in de buurt met 17 weken. Kost 25 euro en als ze het niet (goed) kunnen zien, mag je terug komen. Die 25 euro kan ik geen buil aan vallen lijkt me en hopeljk krijgen we het dan met de 20 weken echo bevestigd.

ben benieuwd of ze het kunnen zien en of het dan ook later goed blijkt te zijn!

Bij onze oudste hebben wij alleen de termijnecho gehad en daarna was het wachten tot de geboorte, bij de middelste was inmiddels de 20 weken echo in gevoerd voor iedereen en toen dacht de gyn dat het een jongen was, toen wou ik het echter ook zeker weten en hebben we met 26 weken een pretecho laten maken en ja ja een jongen.
Met 29 weken voelde ik de kleine toen 2 dagen niet bewegen en naar het zhuis voor CTG en echo en toen bleek dat alles goed was, maar het kindje gewoon klem lag overdwars heeft de gyn ons nog even getrakteerd op 10 minuutjes zorgeloos kijken (het was weekend en hij had het rustig haha) en toen was het echt heel duidelijk ook voor ons dat het een knul was.

Bij de 3e wilden wij het ook weten bj de 20 weken echo als alles goed bekeken was etc. Nou zelfs de belangrijke dingen konden niet bekeken worden door de ligging van de kleine! Die lag overdwars en met zijn rug naar mijn buikwand toe. Dus dan kan je al helemaaaaal niet tussen de beentjes kijken. Week erna? Lag het kindje weer zo! Gelukkig draaide het toen wel iets zodat de gyn belangrijke dingen kon zien, maar het geslacht niet.

Toen toch nog pretecho laten doen en deze keer 3D en die was zo duidelijk dat zelfs onze oudste van toen bijna 4 kon zien dat het piemeltje was!

Gelukkig klopten die voorspellingen allemaal, maar wij hadden wel een jongens en een meisjesnaam, een eerste pakje dat neutraal was etc etc. En de kamer hadden we alleen aankleedkussen en nog een hangding aan de muur dat echt jongensachtig was en dat had er zo af gekund om te ruilen voor roze.

groetjes,
Marije mv 3

Terug
Bovenaan