echo met 12 weken

Ik krijg volgende week al een echo. Ben dan waarschijnlijk 6 weken en daarna krijg ik er met 7 a 8 weken nog 1. Bij mij doen ze het omdat wij al in het medische circuit zaten om zwanger te worden. De eerst is om te kijken hoever ik precies ben en de tweede om het wat werkelijker te maken. Dan klopt het hartje en schijnt het wat zorgen weg te nemen omdat het ook al langer geduurt heeft om zwanger te worden. Bij de huisarts hoef ik pas met 14 weken te komen.

Als er een medische reden voor is dan maken ze vroege echo's.

 
ik heb ook al een echo gehad, was toen 8 weken, maar ze konden niet goed meten dus vandaag weer een echo, als het goed is ben ik nu 10 weken!
heb zo vroeg een echo gehad ivm met een onregelmatige cyclus!
 
volgens mij is 11/12 wk standaard...
wij hebben er een gehad met 8 wk, omdat we bang waren voor BBZ...dus het moet een speciale reden hebben mag je eerder komen. Nu misschien ff vervelend om te wachten, maar des te meer je straks kan zien!
 
Bij de 1e kreeg ik ook pas met 12/13 weken de 1e echo. Was toen trouwens ook de enige echo die ik heb gehad. Bij de 2e kreeg ik met 10/11 wk de 1e echo. Nu bij de 3e krijg ik met 10 wk de 1e echo.

Voordeel denk ik als je met 12 wk een echo krijgt dat je misschien veel meer ziet dan met een 7 wk (of eerder) echo. Maar ik heb geen ervaring met zulke vroege echo;s dus weet t niet zeker.

Veel succes morgen! En geniet ervan om je kleine te bewonderen!
 
aha, zo te lezen, hebben diegene die een echo met 7-8 weken een echo hebben gehad, er een goede verklaring voor...
Thnx!
 
Terug
Bovenaan