Echo met 6 weken en 3 dgn, hartje al te horen???

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger. Pril dus nog. Heb mijn echo al op 9 april. Ben dan 6 weken en 3 dagen. Vraag me eigenlijk af of je dan al zeker het hartje al kan horen. Ik krijg zo vroeg een echo omdat het eindelijk na bijna 1 jaar gelukt is. Omdat ik me nu zoveel zorgen maak mag ik dus zo vroeg komen. Ik ben alleen bang dat dat misschien te vroeg is en dat je het hartje nog niet horen. Wie weet dit?

Groetjes

Dat kan net wel of net niet. Daar heb je wat aan he? Ik was 6,5 dagen zwanger en toen zagen we t al wel. Een klein knipperlichtje.
Ik wens je veel succes en plezier 9 april!

Het kan idd wel maar het kan ook zijn dat je net nog te vroeg bent. Ik heb mijn 1e echo gehad toen ik 5 weken en 4 of 6 dagen was en daar was het kloppend hartje op te zien. Het klopte nog wel heel langzaam (is normaal als het net op gang komt) en was dus ook nog maar net een paar uurtjes of een dag volgens de gyn begonnen met kloppen. Hadden dus geluk. Ik hoop dat jij ook een mooi kloppend hartje krijgt te zien.

Hoi, bij mijn eerste was de echo op 6 weken en 2 dagen en wij zagen het hartje kloppen!!! Bij mij tweede was ik iets over de 5 weken en toen was het nog niet te zien!
Groetjes dessie

Hallo,

zien kun je het hartje als het goed is wel. is er wel van afhankelijk of je kindje diep ligt, apparatuur van je gyn/vk enz.

Horen kun je het hartje nog niet. de eerste keer dat wij het hartje hoorde bij onze vorige zwangerschap was met 9 wk met een inwendige echo. daarvoor nog even geduld dus

Succes,

Liefs Sylvia

Hoi,

Ik zou je niet kunnen zeggen of je het hartje al kan horen ...
Wij hebben een echo gehad met 7 weken en 3 dgn en daar was het te zien en te horen ...

Mocht je niks horen, vraag dan of je 2 wkn later terug mag komen!

Veel plezier!!

Hoi Hayley!

Ik heb precies hetzelfde... Ik moet 2 dagen eerder dan jou, dus ik laat het wel weten of ik wat zag.. Ben daar ook nogal zenuwachtig voor.. straks zien we niks en maak ik me helemaal zorgen voor niets.. Erg spannend!

Trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Veel liefs

Terug
Bovenaan