Echo met 6 weken en 3 dgn, hartje al te horen???

het hartje horen kan dat sowieso niet volgens mij! ik heb vandaag mn echo gehad, (inwendig) en het hartje was al heel goed te zien!
ben trouwens 7 wk en 2 dagen!

groetjes

Ik heb vandaag een echo gehad. Deze is wat vervroegd ivm een klein beetje bloedverlies en bruine afscheiding.

Volgens mij laatste menstruatie zou ik 8 weken zwanger zijn, maar volgens de echo 6 weken. Vind het heel raar.

Eerst een uitwendige echo gehad en daar kon ze wel iets zien, maar te weinig. Vervolgens een inwendige echo gehad en daar kon ze na goed zoeken, want m'n darmen zaten in de weg...hahahaa....het kindje zien en het hartje zien kloppen en ook horen kloppen.

Gelukkig ziet er goed uit, maar nog wel spannend allemaal. Ben ook erg benieuwd naar de volgende echo, want hoe lang ik nou zwanger ben,???

Hallo Haylay

Ik heb 2 keer een echo gehad met 6 wk en 5 dagen beide keren was er nog geen hartje te zien. Beide keren met 8 weken en een paar dagen wel.
Ik heb net eergisteren positief getest en moet dus een afspraak maken voor over 2 weken. Ik denk dat ik pas met 7 weken wil, want die 2 weken wachten vond ik heel spannend. Ik heb eerder een Buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en moet daarom altijd zo vroeg een echo. Spannend hoor
Groetjes Machpaars

hallo meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Het zal er om spannen of we het hartje zien of niet. Ik ben echt benieuwd! Kan de dagen wel om kijken. Ik denk dat ik dan ook pas geloof dat ik echt zwanger ben!!! Ik heb namelijk ook geen kwaaltjes dus ben echt onzeker.

Senorita hou je me op de hoogte of jij dinsdag het hartje hebt gezien??

Groetjes en fijn weekend iedereen

Terug
Bovenaan