Echo met 8 weken, gaat dat altijd inwendig?

je baarmoeder is nu extra gevoelig. Waarschijnlijk is er nu dus een adertje gesprongen door de echo, dit kan echt geen kwaad!

Mijn echo's waren helaas wel pijnlijk, mijn baarmoeder is naar achtergekanteld. Ik heb er ook in de meest rare houdingen gelegen om een goed beeld te krijgen hahaha
Maar normaal doet het idd geen pijn!!

Hoi Marijke

wat fijn om te horen dat alles goed was zeg.....is toch een hele opluchting.
Ook bij mij is het vorige keer misgegaan (en had pas daarna een echo om te kijken of het goed zat en toen bleek dat het misgegaan was).
Moet zeggen dat de inwendige echo geen pijn doet bij me maar tis natuurlijk altijd prettiger als het uitwendig kan.
De echoscopiste zag uitwendig niets en wilde me niet met een onvoldaan gevoel en besloten toch maar inwendig te doen.....we zagen een geweldig klein miniatuur kindje.....dat lag lekker te bewegen en te drijven...super en toen ook nog even snel het hartje gehoord!!!!
Nu moet ik 26 mei weer terug dan ben ik in mijn 12e-13e week en dan wil ze kijken of alles groeit zoals het moet.....weer spannend hoor...dan moet ik ook zeggen of ik een nekplooimeting wil......maar laat het denk ik van de echo afhangen hoe het eruit ziet.....en wat ik eventueel daarna besluit........

Jennifer

Terug
Bovenaan