echo niet goed .....

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen heb ik mijn echo gehad. Ik zou 8,4 weken zijn. De echo was al iets naar voren gehaald, omdat ik vorige week wat gekleurde afscheiding heb gehad. Dat was weer als sneeuw voor de zon verdwenen, maar het mocht vanmorgen toch niet baten. Het vruchtje was niet groter dan 4 a 5 weken. Mij is de keus voorgelegd of ik wil wachten of toch voor een curretage ga. Dit is mijn tweede miskraam in een half jaar tijd en ik voel me nu behoorlijk ellendig. Het zijn wel twee totaal verschillende miskramen en dat geeft mij in ieder geval geen slecht gevoel over mijn lichaam. Ik heb ook een gezonde zoon van bijna 4 dus mijn tijd komt nog wel, maar nu is het weer even flink slikken.

Alle andere zwangeren, heel veel geluk en geniet van jullie zwangerschap en de kleine wondertjes die daaruit gaan volgen.

Liefs, Nathalie

Hoi Nathalie,
Wat rot voor je dat je ''weer'' een slecht bericht kreeg.
Voelde je het aankomen, of werd je er totaal door verrast?
Ik wist het nl toen ik vorig jaar een mk kreeg al gewoon door mijn eigen gevoel.
Het blijft toch spannend erna hoor, en altijd weer afwachten..
Ik hoop voor je dat je het ook nu weer een plekje kunt geven, en vlug meer succes zult hebben..
Groet R

Hallo,
Wat rot voor je! Heel veel sterkte toegewenst!
Groetjes, Yoeke

Hallo Nathalie,

Wat een vervelend bericht zeg,ik hoop dat het goedkomt.
En dat moet wel want je hebt al een gezonde zoon.
Moet lukken,heel veel sterkte en ik wens je het beste toe voor in de toekomst.

Liefs Bernice(14w+1d zwanger)

Nathalie, als eerste heel veel sterkte! ik hoop dat alles snel goed komt, dit gun je niemand, sterkte meid en je vriend/man ook natuurlijk.

Ik heb een vraagje aan je: ik heb zelf ook al een miskraam en een bbz achter de rug en heb nu een dochtertje van 2,3 jaar ik ben nu weer zwanger van de 2e. ik heb vorige week een eerste echo gehad en ik zou daar ongeveer 7 weken moeten zijn.

Bij de echo bleek echter dat er maar een vruchtje zat van 4 a 5 weken. en maandag moet ik terug komen.
Ik heb 2 verschilende verhalen te horen gekregen. in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet gegroeid was, ofhelemaal niet groeide,  maar verder niks. en de ha zei dat ik gewoon later een eisprong heb gehad. nu vraag ik me dus af kan het ook niet zijn dat het fout gaat of hebben ze dit bij jou gelijk gezegd. ik maak me echt zorgen.

Ik kan me voorstellen dat je dit misschien niet leuk vindt om te lezen en als je niet wil antwoorden snap ik dit ook, maar ik herkende mezelf een klein beetje in jou verhaal vandaar mijn vraag.

quote: ruudeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 11:56:40'));

Nathalie, als eerste heel veel sterkte! ik hoop dat alles snel goed komt, dit gun je niemand, sterkte meid en je vriend/man ook natuurlijk.

Ik heb een vraagje aan je: ik heb zelf ook al een miskraam en een bbz achter de rug en heb nu een dochtertje van 2,3 jaar ik ben nu weer zwanger van de 2e. ik heb vorige week een eerste echo gehad en ik zou daar ongeveer 7 weken moeten zijn.

Bij de echo bleek echter dat er maar een vruchtje zat van 4 a 5 weken. en maandag moet ik terug komen.
Ik heb 2 verschilende verhalen te horen gekregen. in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet gegroeid was, ofhelemaal niet groeide,  maar verder niks. en de ha zei dat ik gewoon later een eisprong heb gehad. nu vraag ik me dus af kan het ook niet zijn dat het fout gaat of hebben ze dit bij jou gelijk gezegd. ik maak me echt zorgen.

Ik kan me voorstellen dat je dit misschien niet leuk vindt om te lezen en als je niet wil antwoorden snap ik dit ook, maar ik herkende mezelf een klein beetje in jou verhaal vandaar mijn vraag.

quote: Marion28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 16:14:07'));

quote: ruudeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 11:56:40'));

quote: Marion28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 16:14:07'));

Sorry, ben voor het eerst, en 't lukte niet helemaal om te reageren op je bericht...
Beste Nathalie, ik zit in precies dezelfde situatie als jij.
We hebben gisteren een echo gehad en ons kindje van 10 weken bleek de grootte te hebben van 8 weken. Ook was de hartslag heel traag wat ook niet echt positief is.
Kortom; óf een miskraam, óf een jonger vruchtje. Over 2,5 week mag ik pas terug voor een echo en weten we of het allemaal goed is (of niet). Ik vind het echt heel spannend! Probeer nuchter te blijven denken maar dat valt in de praktijk niet zo mee...

Misschien geeft het je steun te weten dat je gevoel vaak de waarheid spreekt.. en hoe het ook loopt, de natuur doet toch zijn werk. Ik troost me er maar mee dat dat dan ook maar het beste is.. Ookal is het natuurlijk erg verdrietig.

Sterkte.
Marion

Terug
Bovenaan