quote: ruudeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 11:56:40&apos😉);
Nathalie, als eerste heel veel sterkte! ik hoop dat alles snel goed komt, dit gun je niemand, sterkte meid en je vriend/man ook natuurlijk.
Ik heb een vraagje aan je: ik heb zelf ook al een miskraam en een bbz achter de rug en heb nu een dochtertje van 2,3 jaar ik ben nu weer zwanger van de 2e. ik heb vorige week een eerste echo gehad en ik zou daar ongeveer 7 weken moeten zijn.
Bij de echo bleek echter dat er maar een vruchtje zat van 4 a 5 weken. en maandag moet ik terug komen.
Ik heb 2 verschilende verhalen te horen gekregen. in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet gegroeid was, ofhelemaal niet groeide, maar verder niks. en de ha zei dat ik gewoon later een eisprong heb gehad. nu vraag ik me dus af kan het ook niet zijn dat het fout gaat of hebben ze dit bij jou gelijk gezegd. ik maak me echt zorgen.
Ik kan me voorstellen dat je dit misschien niet leuk vindt om te lezen en als je niet wil antwoorden snap ik dit ook, maar ik herkende mezelf een klein beetje in jou verhaal vandaar mijn vraag.
HOi Ruudeb,
Dank je voor je berichtje. Dat is dus precies hetgeen wat mij nu zo onzeker maakt.
Maar aan de ene kant kan het bijna niet. Ik heb een ovulatietest gedaan omdat ik niet zeker wist of mijn lichaam wel weer werkte zoals het hoorde. Ik had op 5 januari een positieve ovulatietest en 22 januari een positieve zwangerschapstest. Op basis van deze gegevens en de echo zegt mijn verloskundige dat ze me geen valse hoop wil geven. Dat begrijp ik ook van haar. Ik zit nu nog in afwachting of het vanzelf los gaat komen, maar mocht er na het weekend nog geen spoor van een miskraam in aantocht zijn dan ga ik weer bellen. Ik ga het niet trekken om een week of 2 te wachten, dat is emotioneel gewoon te zwaar. Wel heb ik met mijn verloskundige al afgesproken dat we voor de eventuele curettage wél eerst een nieuwe echo maken. Gewoon voor de zekerheid.
Ik kan me goed voorstellen dat jij je nu ook zorgen maakt, maar denk jij dat je latere eisprong hebt kunnen gehad of niet? Sorry dat ik je geen geruststellende berichten kan geven en ik hoop voor je dat alles goed zal gaan.
Liefs, Nathalie