quote: ruudeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 19:10:03&apos

);
Hoi Nathalie,
Wel fijn om te horen dat ze eerst nog een echo maken vante voren.
Ik zou ook zeker bellen na het weekend als er nog niks te bekenen is.
Hebben ze het wel letterlijk zo tegen je gezegd dan? dat het niks kan worden.
Ooooh meid ik weet precies hoe je je voelt heb het ook 2x (misschien nu 3x) mee gemaakt, maar je moet door en je komt er zeker weer bovenop.
Ik geloof niet echt dat ik mijn eisprong later heb gehad, want 1 januari was de eerste dag van mijn menstruatie en heb ongeveer 3 weken daarna een beetje licht roze afschiding gehad waarschijnlijk innesteling) dus dan zou het nu wel 7 weken moeten zijn en ik heb al 3 weken zo`n last van zere (.)(.), maar ben daarin tegen wel pas sinds een week echt misselijk, maar ja dat had ik bij mijn dochter helemaal niet dus daar kan ik ook niks an afleiden.
Ik weet het echt niet meer hoor en maak me echt best zorgen. maar ja maandag weten we meer.
Jij in ieder geval sterkte meid.
Tja hoe zeg je subtiel dat het niet goed is. Ik weet nu niet precies meer hoe ze het heeft gezegd, maar dat soort nieuws valt toch nooit in goede aarde.
Helaas worden je symptomen niet door het kindje gemaakt maar meer door je eierstokken. Pas als de echte uitdrijving er aan komt kan je meer van je symptomen kwijt raken. Ik heb nu ook nog steeds gevoelige borsten. Ik voel me gewoon nog steeds zwanger en soms zit ik ook echt even in die waan en denk ik dat ik het heb gedroomd. Mijn lichaam houdt mij letterlijk en figuurlijk voor de gek.
Ik heb nu echt veel ups en downs .... kan ineens in janken uitbarsten en een paar minuten later dan voel ik me weer heel normaal. Zo vreemd allemaal.
Ik probeer me nu een beetje op mijn huis te storten. Volgende maand krijgen we de sleutel (nieuwbouw) en er moet nog veel voor geregeld worden. Het is een heerlijke afleiding, maar uiteindelijk moet je dit toch doormaken. Nu zeg ik liever vandaag dan morgen. Ik wil zekerheid hebben. Of het is afgelopen of we zijn nog zwanger, maar niet half - half.....
Jij heel veel sterkte dit weekend en ik hoop voor je op goed nieuws maandag.
Liefs, Nathalie