echo op video of dvd

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Ik ben dinsdag 16 weken zwanger en moet dan naar de gynaecoloog voor controle,krijg met 20 weken pas weer een echo!
Maar wil het graag op dvd of video hebben kan dat gewoon bij de gynaecoloog of moet je er speciaal voor naar een andere praktijk!
Wie heeft er al een dvd met mooie beelden van de kleine frummel!Hoe gaat dit in zijn werk!
Ben zo benieuwd,toch wel een beetje nerveus of alles goed is hoor!Laatste echo gehad met 12 weken en zag het hartje kloppen en de frummel was erg beweeglijk dus hoop dat alles oke is!

groetjes wen

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Toen ik de 20 weken test deed kon ik een dvdtje erbij krijgen voor 5 euro extra maar het ligt er denk ik aan waar je het laat doen. Ik deed het in Rijswijk z-h. Heel leuk hoor zo kan je elke keer even naar je kindje kijken. Veel geluk in je zwangerschap!

GR Elmira.  

Hoi Elmira,

Ik heb al verschillende echo's gehad  en nog geen hoeven te betalen,omdat je schreef dat je toen 5 euro extra moest betalen voor dat dvdtje.ik woon net over de grens in duitsland en heb het idee dat je hier best veel echo's krijgt!Heb er inmiddels al 4 gehad,vind het wel jammer dat ik er nu pas weer eentje krijg met 20 weken!Normaal krijg je hier met 10-20-30 en 40 weken een echo!Wil je daartussen graag nog een echo dan betaal je 25 euro voor een echo!
Dus met 20 weken kan ik gewoon een dvdtje meenemen naar de gynaecoloog?
In ieder geval thanks,hahaha

groetjes wen

Hoi,

Gewoon vragen aan de gyn. Heb ik ook gedaan bij beide zwangerschappen. En allebei de keren kreeg ik de echo op video. Erg leuk om thuis terug te kijken!

Groetjes, Cathy

Hoi,

neem in elk geval een lege band mee, want elk apparaat kan de echo opnemen, ik ben nu 32+ 4 en heb al drie echo's erop staan..
Ik krijg er nog twee en ik heb ook de ctg uitslagen meegehad naar huis...
Ik loop dan wel bij een gyne in belgie...daar krijg je bij elke afspraak een echo...

Groetjes Valerie

hoi,

Een 20-wk echo bij je gyno is een medisch onderzoek, en ik heb begrepen dat ze er geen pretecho van willen maken, als ik andere reacties lees hebben andere dit wel gedaan. Maar ik zou er vanuit gaan dat ie dat niet wil doen. Je kan ook slecht nieuws ontvangen.

gr. Mickey (34 wk)

hoi wendy
bij ons kan het gewoon bij de vk...
vragen of je het kindje op dvd wilt hebben..
kosten zijn 15 euro ....
en iedere echo word erop gezet...
erg leuk.. groetjes bianca

Er zijn speciale praktijken waar ze het een fun-echo noemen, je brengt een lege dvd mee en ze nemen een half uur op, laten hartslag en alles horen. Kan in zwart wit of 3D in kleur. Kost wel ong. 60 euro, maar ik vond het het echt waard.

Terug
Bovenaan