echo op video of dvd

Hoi! Toen ik 20 weken zwanger was heb ik een pretecho laten maken en hebben we deze op dvd meegekregen + een aantal foto's op cd-rom. Het was heel interessant en erg uitgebreid. Niet alleen werden de beelden van de echo vastgelegd maar ook de uitleg die er werd gegeven over wat er precies te zien was, enz. Ik heb mijn echo laten doen bij: Echo Centrum Amsterdam:
http://www.echocentrumamsterdam.nl/

Het is het echt waard want het is zo leuk om achteraf nog eens rustiog naar de echo te kijken!!!!

Martica.

Ik zou van te voren even goed uitzoeken hoe de gyn bij jou is. Ik ben voor mijn 20-weken screening in ZH Gorinchem geweest en ik stond binnen 10 minuten weer buiten zonder uitleg en ook maar 1 fotootje, laat staan een DVD. Nu zag ik later dag je de 20-weken screening ook via sommige (pret-)echo bureau's kan laten maken (ff googelen). De verzekering betaalt maar je krijgt wel alle tijd, foto's een dvd (ik dacht tegen een kleine meerprijs).
Uiteraard gaat het om de uitslag van de echo, maar als je prijs stelt op een tastbare herinnering zou ik toch van te voren even kijken hoe en wat, je kan het (medish) niet nog een keer doen.
Ik ga nu maar met 30 weken voor een pretecho denk ik :)

Tee 24w6d

Vanaf  hoeveel weken kan je eigenlijk een pretecho laten doen???

Groetjes, Eva

Hey meiden,

Thanks voor jullie reacties!!
We zijn dus gister naar de gynaecoloog geweest en heb gevraagd of ik over 4 weken een dvd of video mag meenemen als ik de 20weken echo krijg!Het was een enorme teleurstelling want ze had er dus geen apparaat voor,dus denk dat ik dan toch maar naar zo'n echo centrum ga want vind het wel erg leuk om dat op dvd te hebben natuurlijk!!

Groetjes wendy  

Terug
Bovenaan