echo vraagje

Hoi Hoi,

Ze konden bij ons al een uitwendige echo maken toen ik pas net 8 weken en 6 dagen was. En ben behoorlijk aan de maat. De 100 begint steeds dichterbij te komen.
In ieder geval. Geniet ervan het is erg leuk en speciaal.
Al moet ik zeggen dat voor mij de eerste keer alleen het hartje horen nog mooier was. Dat vond ik zo bijzonder.

Geniet ze.

Oke dus ik kan ervan uitgaan dat ze het uitwendig doen eerst

De 'gast' kan ik niet wegsturen namelijk haha
ik neem m'n zoontje mee.

ik neem eventueel dek ik maar een handdoek mee anders
mocht het inwendig gebeuren dat dat over me heen kan

haha nee die zet je niet even op de gang he!

Hoe oud is je zoontje?

Ik heb vorig jaar in april een inwendige echo gehad toen ik voor controle was bij de gyn na curettage. Mijn (toen nog jongste) zoon was mee en terwijl ik de echo kreeg stond hij aan de andere kant van het gordijn te spelen met een opgeblazen handschoen waar de gyn een gezellig gezichtje op getekend had.
Dus kan best zijn dat er bij jullie in het zhuis ook een gordijn mogelijkheid is.

Oh ja, mijn zoontje was toen net 2 en riep op een gegeven moment wel: mama waar beeeeen je!

Kon mijn lachen toen niet inhouden... ook niet door het nieuws dat ik toen bijna 8 week zwanger bleek te zijn!

Mijn zoontje word over een maandje 6

Ik ben heel benieuwd hoe die reageert
hij zei laatst nog: mama ik heb al een zusje, maar wanneer krijg ik nou ook eens een broertje?

Hoi,

Het is idd niet makkelijk je kindje even op de gang te zetten...
Je kan idd een handdoek meenemen en deze over je buik en benen draperen en dan je zoontje bij je hoofdeinde laten staan! Waarschijnlijk is deze zo gebiologeerd door de beelden op het scherm dat hij niet eens doorheeft wat ze aan het doen zijn daar beneden!
Hopelijk is het allemaal niet nodig en lukt het gewoon uitwendig!

Veel succes en vooral ook plezier, het blijft toch een wondertje dat je er al zo vroeg naar mag kijken!

groetjes
Sas

Nou vanmiddag geweest en het ging gewoon goed uitwendig
dus geen probleem.

Mijn zoontje vond het erg leuk, vroeg zelfs aan de echoscopiste
of het wel een jongetje is hahaha

Terug
Bovenaan