Echo was weer goed

Gelukkig was alles goed. Dat er een tweede vruchtje is dat heel vroeg afsterft komt best nog wel vaak voor geloof ik..... Alleen kom je er meestal niet achter omdat het al weg is bij de 12 weken echo......

Ben benieuwd wat ze de volgende keer zien....

Lieve Silvia,

Fijn te lezen dat alles in orde was maar....da's even schrikken, eem tweede vruchtje. Het is geen troost maar je hoort het helaas vaker dat een 2e kindje niet verder groeit. Jij weet dit nu omdat je een vroege echo hebt gehad, anders had je het misschien niet eens geweten. Uiteraard hoop ik (juist ik) dat het andere kindje ook nog een groeispurt gaat maken maar het zou nu wel al heel veel schelen. Geniet iig van het goede nieuws dat je kindje goed is gegroeit en wie weet is over 2 weken de verrassing des te groter.

Dikke kus Lynn.

@1039371 Ik heb nu 3 echos gehad bij de eerste echo was een leeg vruchtzakje te zien, heel vervelend en onzeker want ik zou minimaal 5 weken moeten zijn toen. de tweede was 27 sept en was ik om en nabij 6weken met hartactie maar te klein om precies op te meten. En nu dus ineens 8 weken en 1 dag. Bij de vorige was idd geen tweede vruchtje te zien maar het was toen al te klein om op te meten.

Ik heb wel eens gehoord dat zo'n tweede zich ook goed kan verstoppen. de echoscopiste zei dat het ook lastig was omdat de (ze) de baby ver achterin lag. of hoe zeg je dat.

Maar klinkt het heel raar als ik zeg dat ik wel opgelucht ben? Dat het waarschijnlijkgewoon 1 kindje is? wil niemand pijn doen maar als het er echt 2 zijn weet ik niet hoe ik dat moet doen hoor...
verhuizen (pff in deze tijd?), kan minder kinderen opvangen dus minder inkomen enz..

Terug
Bovenaan