echo week vroeger dan verwacht. ( dus over 3 weken)

bedankt voor jullie reacties bij het stukje dat ik had geschreven (zo misselijk). Ik spuug trouwens (nog) niet.
Ik heb de verloskundige gebeld. en i.p.v. over 4 weken een echo, mag ik nu eeen week eerder komen.
dan zou ik 8 weken en 6 dagen zijn.
Maar bij deze praktijk is het de gewoonte dat ze pas een echo doen bij 10 weken. De assistent zei tegen mij dat het dan kan zijn bij 9 weken dat de echo niet duidelijk is en dat er niet goed gemeten kan worden.
Iemand ervaring mee?
Weet namelijk niet of ik daardoor er nou goed aan heb gedaan dat de echo nu een week eerder is.

gr.
 
bij 9 weken wordt he een transvaginale echo als ik mij niet vergist, en wat je ziet is een kidneybean met als je gelukt hebt en het al begonnen is, een kloppend hartje. Het is idd een piepklein embryotje.
 
hoi meid

bij mijn eerste zwangerschap mocht ik kiezen, ik kon bij rond de 6 weken komen of ik kon wachten tot de 12 a 13 weken. ik heb het laatste gekozen dit omdat ik geen inwendige echo wilde (schijterd ben ik) dus ik moest langer wachten en kon toen een gewone echo krijgen. en ja hoor daar was een heel klein krummeltje te zien.
waarschijnlijk (als ze inwendig doen) kunnen ze dan wel wat zien!!
 
Je hebt kans dat ze het kindje niet kunnen zien, of dat het heel moeilijk is om het kindje goed te kunnen zien...

Weet niet of ze mogelijkheid hebben voor een inwendige echo? Dan is er geen probleem! Dan kunnen ze alles meteen goed zien!
 
Ik heb met 6wk de eerste echo gehad.Het was toen echt een klein boontje,maar toen wel al het hartje gehoord.Daarna met 10wk 2de echo,was toen echt al een klein mensje.En nu volgende echo met 12wk.

Gr. Suusje
 
ja dan is t zeker te zien met vorige zwangerschap had ik em met 8wkn en heb em nu vrijdag a.s als goed is dan 7 1/2 week.. ligt maar net aan welke VK praktijk of gyn je hebt hoor
 
Ja hoor! Prima te zien! Ik had een inwendige echo met 5 weken en dan is prima te zien dat er een vruchtje is! Als het goed is er dan ook al een kloppend hartje!
 
Terug
Bovenaan