Echo ziet er niet goed uit; veel te veel vocht...

Lieve Hannah,

Ik kom van het "voorjaar 2005" forum en ken je dus helemaal niet. Heb net je verhaal gelezen en ik wil je alleen even heel veel sterkte wensen voor de komende tijd!!

Liefs Snuffel en "Pollewoppie"

Lieve mensen, bedankt voor jullie steun en meeleven. Ik weet dat het voor de vele (onbezorgd) zwangeren onder ons heel moeilijk is om te lezen, dus vergeet niet dat dit soort dingen heel weinig voorkomen, maar inmiddels weten wij dat we zwanger zijn van een jongetje met het syndroom van Down en mogelijk andere lichamelijke gebreken.
De toestand van het kindje zelf is 'stabiel onzeker', gezien het vele vocht, maar het verergert niet. Vreselijke tijd, ik kan niet anders zeggen; beslissingen nemen, leven beginnen te voelen, je kindje 3x op de echo gezien, en vooral: enorme onzekerheid. Heel vaak gaat het later in de zw.schap nog mis...... Waren we maar een half jaar verder.
Misschien lezen jullie niet zoveel van mij meer hier, dat heeft dan te maken met de hectische en onwerkelijke fase waarin we nu zitten.
Groet, Hannah

Lieve Hannah,

Ik wil je heel veel wijsheid en steun toe wensen voor de komende tijd. Uit ervaring weet ik dat niemand je verder kan helpen met het maken van de beslissing. Die ligt bij jou en en je man. Ik hoop dat je net zo sterk en vol liefde uit de strijd komt als mijn man  en ik zijn gekomen.  

Wat je ook beslist; mijn steun heb je hoe dan ook.

Janneke

Terug
Bovenaan