Echo

<p>Hoi Allemaal!</p><p>Met 7 weekjes heb ik mijn eerste echo gehad. Dat is nu ongeveer 2,5 week geleden. Nu ben ik ruim 9 weken. Heeft het zin om een extra echo te doen in deze week? Zie je al veel verschil? Ik zou zo graag een keer extra willen kijken haha. Of kan ik beter wachten tot mijn termijn echo (12 weken)</p><p>Liefs</p>

Ik heb met 6 weken en met 8 weken een echo gehad. Toen zag ik al wel verschil maar het was meer een grote vlek haha. Met 9 weken weet ik eigenlijk niet. Maar het is jouw zwangerschap, dus als het goed voelt gewoon doen!
Zelf vond ik het verschil tussen 12 en 15 weken wel groot! :)

Hi,

ik heb mijn eerste echo met 8 weken en een paar dagen gehad en mijn baby leek meer op een boontje dan op een baby :) Daarna met 12 weken en wat een verschil! Ik zag alles en heel duidelijk, hoofdje, armpjes, beentjes! Daarna pas met 20 weken en weer een groot verschil :D 
Volgens mij kan je al echt per week het verschil zien, altijd leuk! 

Ik heb helaas heel veel echo's gehad, rond die tijd zie je een soort garnaal...
Ik heb makkelijk praten natuurlijk omdat ik heel veel echo's kreeg, maar ik zou gewoon wachten tot de 12 weken echo.

Dank jullie wel voor de reacties!
Wat vervelend murn dat je verplicht zoveel echo's kreeg. Het verschil tussen week 7 en 9 is dus bijna niks te zien? In week 7 was het inderdaad al een garnaal bij mij. Als je alle plaatjes ziet in de boekjes en op internet zie je daarop dat je al wel een beetje de armpjes en de beentjes kan zien. Dit is dus nog niet te zien op de 9 weken echo?

Ik zou ook wachten tot je termijnecho. Die eerste periode heeft het idd nog niet zoveel vorm, met 11-12 weken is het ineens echt een mensje =) natuurlijk is het helemaal aan jezelf, maar ik zeg zonde van je geld!

Ik heb al mijn echo’s opgenomen. Die van 8,5 weken is toch meer ‘een garnaaltje’, dan een mensje beentjes en armpjes zie ik helaas nog niet op die echo, wel mini puntjes. Je kan ook even echo’s van andere vrouwen op YouTube kijken om een idee te krijgen hoe het eruit ziet :) Ik denk dat je iig meer aan zo’n 3D-echo hebt, dan aan een gewone 2D.

Terug
Bovenaan