echo

waarom hebben jullie allemaal zo vroeg een echo ??/
ik ben nu 7 weken maar ik kan pas op 3 aug bij de vk terecht ik snap er niets van !
ze zegt als ik je eerder laar komen hebben we er niets aan want we kunnen dan toch niet veel zien en bij 12 weken wel
ik baal ervan dat ik zo lang moet wachten !!!!!!
 
Ze kunnen dan op zich wel iets zien hoor, qua termijn. Maar voor jou zelf is het wel een stuk leuker om pas met 12 weken een echo te krijgen, dan ziet het er echt al uit als een mensje en kun je het zien bewegen. Nu zie je alleen een vruchtzakje met een minuscuul vruchtje. Waarschijnlijk, als er geen complicaties zijn tijdens je zwangerschap, is dit de enige echo die je krijgt dus dan is het toch leuker voor jezelf als je er echt al iets op kunt zien. Maar het wachten is wel lang... even geduld nog!
 
Hoi Patricia,

Ik kreeg mijn echo ook met 12 weken, dus echt niet iedereen heeft de echo zo vroeg en het is waar dat je dan pas (zelf) ook wat kan zien , armpjes beentjes, leuk hoor, gewoon volhouden, het is het wachten waard.
 
Hoi Patricia,

Ik ben het met bovenstaande dames eens. De echo van 12 weken is veeeeeeeel leuker en het wordt ook veel echter allemaal. Bovendien is het voor je man ook veel leuker.

Gr. Debbie
 
Hoi,

Wij hadden een echo met 9 weken omdat ik door de pil zwanger ben geworden.
Ze konden dus niks van een laatste cyclus enzo zeggen.
Mijn vriendje en ik helemaal zenuwachtig.....
Zien we zo'n wormpje!
Op dat moment toch onder de indruk natuurlijk.
Toen met 15 weken nog een om te kijken of de termijn inderdaad klopt.
Nou, dat is me een verschil!!!!
Zo ontzettend leuk!
Armen, benen, zelfs al een neusje te zien.

Ik geef je een tip: Wacht lekker die 12 weken af!
Er is dan zoveel leuks te zien.
Je kunt dan daarna altijd nog een pret-echo laten maken.
Die zijn meestal rond 20 weken.
En bij mijn vk krijgen alle zwangeren er nog een met 34 weken.
Vraag eens of dat bij jou ook zo is...

Veel liefs
 
Volgens mij moeten de meeste mensen wachten tot ze 12 weken zijn? De meeste mensen hebben dan ook pas hun eerste bezoek aan de vk en mogen daarna een afspraak voor een echo maken. En zoals eerder gezegd is een echo iets later leuker en het wachten waard!
 
ook ik krijg een echo met 8 weken ook omdat ik tijdens pil gebruik zwanger ben geworden, volgens mij krijg je alleen zo'n vroege echo als er een reden voor is zoals iets medisch enz. ik krijg mijn 2e en officeele echo met 20 weken.

groetjes esther
 
Hoi,

Ik had de echo bij 10 weken omdat ik al bij de gyn liep want het zwanger raken ging steeds mis. Die moest wel inwendig, want uitwendig kunnen ze dan nog niets zien. Je ziet al wel hoofdje, hartje en armpjes en beentjes, maar het is leuker als het groter is en in principe krijgen wij er maar 1. Maar goed ook met echo bleef het onwerkelijk....
 
Terug
Bovenaan