echo

ik heb met 11wk een echo gehad...was toen ook maar een klein wormpje van 4,5 cm hoor....dus vergis je niet!
en als je beneden de 9wk geloof ik een echo krijg dan is het altijd inwendig. en met 10-11-12 wk al niet meer.
succes ermee
 
Een vroege echo is meestal op medische indicatie, dus in principe niet iets om heel erg blij mee te zijn. Ik heb een aantal vroege echo's gehad, omdat mijn vorige zwangerschappen in miskramen eindigde.
Zoals hierboven al gezegd, is het veel leuker als je wat later een echo krijgt. Je ziet veel meer van je kindje.
 
hoi,

ik heb in mijn eerste zwangerschap meerdere echo's gehad in een vroeg stadium nl. 5-6-7-8-9-12 wk vanwege regelmatig bloedverlies destijds.
bij de eerste (5 wk) zag je een zwart vlekje, 6 wk = grotere zwarte vlek, 7 wk klein boontje met kloppend hartje, 8 en 9 wk groter boontje met duidelijk hartje, maar met 12 weken zit er al echt vorm in, kleine armpjes beentjes ed.
die vroege echo's zijn inwendig, en daarna word het uitwendig.
veel succes.
 
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap met 12 weken een echo gehad. Die moest ook inwendig. Dit omdat de placenta voor lag. Maar wat je dan te zien krijgt is prachtig. Dus wacht gewoon nog even en geniet dan van je echo.
 
Terug
Bovenaan