echo

Vraagje; 20 juli ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Krijg je dan een inwendige of uitwendige echo? Een vriendin dacht een inwendige en ik een uitwendige. Wie kan me een beetje uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?
Alvast bedankt...
 
hoi
dat ligt eraan hoelang je al zwanger bent dan. vanaf 10wk krijg je geloof ik een uitwendige echo.
maar een inwendige doet overigens geen pijn hoor.
succes ermee
groetjes sandy 23wk
 
Ze proberen het meestal eerst uitwendig en als dat niet lukt inwendig. Schijnt inderdaad niet zeer te doen, maar het beeld zou wel veel mooier zijn.

Jammer dat je nog zo lang moet wachten! Ach, voor je het weet is het zo veer. 5 weken geleden maakte ik een afspraak en had ik zo iets van 'wat duurt dat nog lang'. Nu is het inmiddels zo ver en mogen we vanavond. Ben nu al zenuwachtig...
 
Ik heb met 8 weken een inwendige echo gehad. Het is helemaal niet vervelend (nou ja prettig is ook anders), maar je krijgt er wel hele mooie beelden van!

Geniet ervan de 20e! Kiki
 
hoi hoi

ik dacht dat je vanaf 12 weken pas een uitwendige krijgt. ik hebeen inwendige gehad zag er erg tegen op maar het beeld is zoveel keer mooier en het stelt niks maardan ook niks voor je voelt er helemaal niks van dus maak je geen zorgen zoals ik dat heb gedaan. het is echt de moeite waard.

liefs linda 31weken 2 dagen
 
Terug
Bovenaan