echo

Hoi,
Ik lees op dit forum al vaker dat je tot de 12e week een inwenige echo krijgt. Echter ligt dit echt aan de apparatuur van je verloskundige! Ik kreeg bijvoorbeeld bij 5 wk (termijnecho) al een uitwendige echo, en bij 8 wk ook. Nu had mijn vk wel net 'nieuwe' apparatuur.
Ik heb ook (bij een onderzoeksbureau) een inwendige echo gehad, en dat is echt niet pijnlijk hoor! Geniet ervan, het is machtig om je baby voor het eerst te zien!
Gr. Marjon
 
Hoi,

Ik had bij 10 weken een inwendige omdat het inderdaad pas vanaf 12 weken uitwendig schijnt te kunnen. Maar inderdaad, bij ons doet de verloskundige geen echo, deze moeten in het ziekenhuis.

Inwendig is trouwens niet erg en ik vond het alleen onelegant (broek en onderbroek uit en dan in de beugels had ik mijn sokken maar aangelaten). Een uitwendige is wat dat betreft wel prettiger, broek op je heupen en wat gel erop en kijken maar.

 
Ik heb geen echo gehad bij de vk. Wel een termijnecho in het ziekenhuis. Inwendig is inderdaad niet vervelend. Ik had er in ieder geval geen erg in terwijl ik daar wel tegenop zag
 
Terug
Bovenaan