Echo

Wat mag iedereen al snel voor een echo. Ik moet deze keer naar een ander echobureau, maar dat mag niet voor de 10 weken.
Morgen komt er iemand voor de intake van moeders voor moeders. Zij gaat ook een test doen en ik vind het eigenlijk wel heel spannend. En dan nog een paar weekjes om het te mogen zien.
Ik hoorde vandaag dat mijn schoonzus ook zwanger is en we schelen waarschijnlijk maar twee weken. Ik heb alleen nog niks verteld we willen er nog even mee wachten.

Hoi wondertje2009,

Viel mij ook al op dat iedereen snel voor de echo gaat. Wij willen juist wachten tot de 9, 10de week, omdat het de vorige keer bij 8 weken echo, nog maar 6 weken oud was. (het is toen ook een mk geworden) daarom willen we het juist uitstellen, maar ik vind het ook wel moeilijk. Ik slaap gewoon niet, zo opgewonden en blij ben ik. En ik kan het nog tegen (bijna) niemand zeggen! ja jullie dan haha. gister waren we bij mijn ouders, ik moest er echt op letten dat ik me niet versprak!
Wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is. Hopelijk gaan beide zwangerschappen goed en kunnen jullie het binnenkort ook vertellen!

Groetjes, Hester

Is ook zeker leuk dat mijn schoonzus zwanger is, alleen heeft zij twee mk gehad en ik hoop dus dat het nu goed gaat. Het ging telkens mis bij een week of 8. Ik zou het echt erg vinden als het bij haar weer mis gaat en ik ga vertellen dat ik zwanger ben.
Ik ben ook reuze nieuwsgierig en 13 maart is nog zo ver weg. Ik word er ook af en toe helemaal zenuwachtig van. Maar ja ik zal nog even geduld moeten hebben. En het kost me ook erg veel moeite om mijn mond te houden.

Hoi hoi

Het viel mij inderdaad ook al op dat iedereen zo snel mag. Ik moet ook wachten tot 5 maart bij de VK en dan pas kan ik een afspraak maken voor een echo. Bij mijn dochter moest ik ook wachten tot de 10 weken.
Wij hebben het alleen nog mijn ouders en zijn ouders verteld en mijn broer en zijn zus. Helemaal leuk vonden ze het. Gelukkig maar had ook niet anders verwacht. Vond het wel sneu want mijn schoonzusje is al 4 jaar bezig maar het lukt maar niet. Ze wil ook de malle molen niet in omdat ze vind dat het allemaal op de natuurlijke manier moet. Misschien nog iemand een idee voor haar. Ik heb zelfs haar cyclus al bij gehouden en dat werkte ook niet. Nou ja we zien het wel.
Ben in ieder geval blij als ik me afspraak heb.

Groetjes

Hoi Babybeer,

Ik weet het niet maar heeft ze de "zwanger worden" vitamines van de etos al eens geprobeerd, daar wordt je cyclus stabieler van.

Vier jaar is al wel een hele tijd zeg... petje af dat ze de moed niet opgeeft!

mijn vk doet niet eens een echo pas rond de 20 weken kun je voor een echo

(nu weet dat je wel een echo krijgt als je een onregelmatige cyclus hebt dus ik zeg gewoon dat ik dat heb.) maar het is dus niet standaard dat je een echo krijgt dat verschild per verloskundige

Hay hay,
Hier heb ik vande week ook gehoord dat mijn schoonzusje zwanger is...
We schelen maar een week.....

Wij hebben ook nog niks vertelt.... mijn man en ik hebben wel gelachen, hoor... toen ze weggingen... van ze moesten eens weten!!!

Wij verellen het na de echo... nog ander halve week

Ik ben ook heel benieuwd naar de reactie straks als wij het vertellen. Wij schelen als het goed is twee weken. Maar heb over 4 weken mijn eerste echo en dan gaan we het pas vertellen.
Ik vond het wel lastig toen zij het vertelde. Dan ligt het op het puntje van je tong. Maar we hebben onze mond kunnen houden.

Terug
Bovenaan