Echo

Hoi,
Bij de 1e heb ik maar 2 echo's gehad, stond toen onder controle van vk.
Door complicaties bij bevalling, nu  onder controle  van Gyn en vandaag 1e afspraak gehad. Ook meteen een echo gehad  (inwendig) en heb het hartje zien kloppen van onze 6 weken oude wurm. (Bleek ruim een week korter te zijn). Ook foto meegekregen. Over 2 weken weer een echo om precies te bepalen hoe ver ik ben.
Misschien hadden jullie het ergens anders al gelezen, maar ik ben samen met mijn 2 zusjes zwanger. De één is bijna  11 weken en de ander  bijna 12  weken.
Zij hebben allebei ook al een echo gehad, ik geloof 2 weken geleden allebei.
De omgeving weet dat mijn zusjes zwanger zijn en vinden dat al bijna niet te geloven, ben echt benieuwd hoe ze reageren als ze het van mij ook horen.

Ik zal voor de 10e week geen echo krijgen denk ik hoor. meestal pas tegen de 12 weken hier. Tenzij ik naar de gyn ga, dan zal het misschien rond de 9 weken zijn.
Dus daar ga ik maar voor denk ik .
Ik mag zelf kiezen ivm mijn eerdere zwangerschappen en bevallingen.

Maar wel toevallig dat jij en je schoonzusje 2 weken schelen!

Mijn schoonzusje belde woensdag 28 jan op dat ze zwanger was.
Dat was voor ons toen heel dubbel. We vonden het voor hen heel fijn, maar wij waren al 1,5 jaar bezig en er was nog niks.
Vervolgens heb ik afgelopen vrijdag maar eens een test gedaan, want ik werd ineens toch niet ongesteld en toen bleek ik dus ook zwanger te zijn.
Haar laatste menstruatie begon 1 jan, die van mij 6 jan. Schelen dus ook maar een weekje. Wat een toeval he!
Mijn schoonouders wisten niet wat ze hoorden!
(ja, wij kunnen zoiets echt niet geheim houden. Erg he! Alleen ouders schoonouders en zussen weten het van ons, de rest pas na de eerste echo).

Grappig om te lezen dat er meer zijn die met meedere zwanger zijn in de familie, maar zwanger zijn als drie zussen dat is toch wel heel bijzonder. Ik ben benieuwd hoe iedereen reageert als jij het ook verteld. Echt grappig.

Groetjes

Het viel mij inderdaad ook op dat er veel zijn die al zo vroeg een echo kunnen laten maken. Ik moet ook wachten tot 10 weken (duurt zooooo lang....)
Ik heb er stiekum een week bij gejokt, na ja, gejokt, ik heb een lange cylcus en ze vroeg alleen naar de dag van mn laatste menstuatie. Ik weet dat ik 9 weken ben ipv 10 weken. Maar ik ben dan ook wel heeeel nieuwschierig of alles wel goed is met ukkie.
Wij hebben het ook nog niet verteld, wil inderdaad ook wachten tot de echo.
Mijn schoonzus is ook zwanger, we schelen 4 weken. We moeten ook altijd wel lachen als we met hun over de zwangerschap hebben, inderdaad, ze moesten eens weten!!!

Terug
Bovenaan