echo

waarschijnlijk een te late reactie maar met dit weer had ik een deel van die ananas in de blender gegooid een beetje yoghurt erbij en lekker buiten in het zonnetje met een rietje opgedronken, een gezonde smoothie, met een echt zomers gevoel!!!!!! En keek net het weersvooruitzicht en zo'n dag zit er nu ff niet meer in waarschijnlijk.

Nou ik hoop dat je eerst het hart hebt gegeten en toen het lekker stuk en dat het zn eventuele werking heeft gedaan.
En ja sex is een evt andere optie.

heeey allemaal,

Nou die ananas doet nog niks hoor! Toch nog maar ff wat anders proberen ;) ! Ben er ook wel vroeg bij hoor, ben dinsdag pas 40 weken! Maar wil eigenlijk liever niet overtijd lopen, omdat de beeb best groot lijkt te zijn (weet ook dat dat niet altijd wat hoeft te zeggen hoor!)
Pini, dat was inderdaad een heerlijke optie gweest, want ik hou niet zo van ananas en dat hart is al helemaal een hel, haha!
In elk geval.......de ananas werkt (nog) niet!
Thanx vor alle lieve reacties!!!

liefssss

heeey allemaal,

Nou die ananas doet nog niks hoor! Toch nog maar ff wat anders proberen ;) ! Ben er ook wel vroeg bij hoor, ben dinsdag pas 40 weken! Maar wil eigenlijk liever niet overtijd lopen, omdat de beeb best groot lijkt te zijn (weet ook dat dat niet altijd wat hoeft te zeggen hoor!)
Pini, dat was inderdaad een heerlijke optie gweest, want ik hou niet zo van ananas en dat hart is al helemaal een hel, haha!
In elk geval.......de ananas werkt (nog) niet!
Thanx vor alle lieve reacties!!!

liefssss

Terug
Bovenaan