Echo

Fijn dat t met Sophie zo goed is gegaan!! Duurt t nu evengoed nog zo lang voordat je definitief wat weet, of was het zo voldoende?
En ook Bodhi moet hoor...
Ik heb zelf als kind een spreidbroek gehad en dus word ook Bodhi gecontroleerd.
Waar ze t bij mijn oudste 2 nog dmv een foto hebben gedaan, gaat Bodhi dus ook via een echo gecontroleerd worden.

@moedermandy: Sophie heeft in stuit gelegen en dan doen ze dat standaard.
@Brigitte: Over 3 wkn worden we gebeld met de devinitieve uitslag (duurt zolang omdat de behandelend arts vakantie heeft), maar alles zag er gelukkig goed uit zeiden ze. En dat moet de arts dan ook nog even doorgeven want zo iemand die de echo maakt mag er eigenlijk niets over zeggen. Maar ja die kunnen ook zien of er iets mis is of niet.

Fijn dat het goed gegaan is, wel balen dat je zo lang op de uitslag moet wachten :-(
Lijkt me wel dat hun iets kunnen zien, maar het is denk ik hetzelfde als bij de echo als je zwanger bent, tenminste bij ons mocht de echoscopiste ook nooit wat zeggen...

Hoop in ieder geval dat ze het goed gezien hebben!

Liefs Kim

Fijn dat op het eerste gezicht de heupjes van Sophie goed zijn!
Nog even afwachten wat de arts zegt maar daar zal waarschijnlijk ook goed nieuws uitkomen!
Finn moet ook voor een echo van de heupen. Mijn man, schoonvader, en opa van mijn man hebben ook heup/knie/enkel afwijkingen.

Welke datum krijg je de uitslag? En moet je naar het zkh of krijg je de uitslag telefonische?

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan