Echo.....

Gister de intake gehad bij de vk. Manlief was niet mee, de vorige keer hebben we alles goed doorgenomen en hij zei ja hoor, ze nemen het maar over en er is toch niets veranderd, dan hoef ik daar geen vrij voor te nemen. hihi.... En ja, de vorige keer moesten we ook wachten tot 11,5 week met de echo.

Dus ik met mijn dochtertje naar de intake. Ze vond het heel leuk om ons al terug te zien!
Zegt ze ineens: wat je zou je er van vinden als we even kijken!?
HUH.... EVEN KIJKEN, daar had ik niet opgerekend, maar NATUURLIJK!!!!

HIHI, kreeg ik zomaar een echo terwijl ik er dus helemaal niet op had gerekend! Inwendig, dat wel. Maar er zat zo'n mooi kindje, hartje klopte en volgens de meeting zou ik precies op schema liggen gister dus 8wk + 4.
Foto meegekregen voor mn man, hij was helemaal in de wolken!!!!

Helemaal dolgelukkig en op 16 mei hebben we dan de termijnecho, uiteraard gaat manlief dan wel mee!!

Dussss, van het weekend gaan we het vertellen!!! O zo spannend en ook O zo leuk!

Wat ontzettend leuk dat je toch even naar de kleine mocht spieken, een hele verrassing! :) Leuk dat je dochter mee was en dat alles goed is met de baby!

Veel plezier vh weekend met vertellen en op naar 16 Mei. Lekker genieten meid.

Liefs Lynn.

Wat een leuke verrassing was dat. Nu heb je zelf gezien dat het goed zit. Ik heb twee dagen na jou de termijn echo, zo spannend. Wij vertellen het daarna. Dat zijn nog twee lange weken.

Wat gaaf!!! Supergoed te horen, dat alles er goed uit ziet!
Klopt het dat sommige verloskundigen wel echo's doen en anderen niet? Misschien moet ik dadelijk dan maar op zoek naar een verloskundige die dat ook doet :). Toch wel heel gaaf om een extra echo te krijgen!!!

Geniet ervan en veel plezier met vertellen!!!

@december 2011 mama > ik had er echt niet op gerekend! Zo leuk! Maar bij mij deden ze wel alle echo's zelf (bij mijn eerste)

moet jij dan ergens anders de echo's laten maken?

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een medische indicatie gehad en liep in het ziekenhuis (dus veel echo's, ha ha :)). Als deze zwangerschap goed gaat dan hoop ik gewoon bij de verloskundige te kunnen lopen, die ook mijn kraambed heeft gedaan. Maar het idee dat je maar twee echo's hebt is dan even wennen, ha ha. Vorige keer was gewoon een bijkomstige luxe!!! En dat went snel... :).
Ik ben nu namelijk door de vk ook doorgestuurd naar het ziekenhuis voor termijnecho (weet niet hoe ver ik ben), dus denk dat ze het niet zelf doen!

Terug
Bovenaan