Gister de intake gehad bij de vk. Manlief was niet mee, de vorige keer hebben we alles goed doorgenomen en hij zei ja hoor, ze nemen het maar over en er is toch niets veranderd, dan hoef ik daar geen vrij voor te nemen. hihi.... En ja, de vorige keer moesten we ook wachten tot 11,5 week met de echo.
Dus ik met mijn dochtertje naar de intake. Ze vond het heel leuk om ons al terug te zien!
Zegt ze ineens: wat je zou je er van vinden als we even kijken!?
HUH.... EVEN KIJKEN, daar had ik niet opgerekend, maar NATUURLIJK!!!!
HIHI, kreeg ik zomaar een echo terwijl ik er dus helemaal niet op had gerekend! Inwendig, dat wel. Maar er zat zo'n mooi kindje, hartje klopte en volgens de meeting zou ik precies op schema liggen gister dus 8wk + 4.
Foto meegekregen voor mn man, hij was helemaal in de wolken!!!!
Helemaal dolgelukkig en op 16 mei hebben we dan de termijnecho, uiteraard gaat manlief dan wel mee!!
Dussss, van het weekend gaan we het vertellen!!! O zo spannend en ook O zo leuk!
Dus ik met mijn dochtertje naar de intake. Ze vond het heel leuk om ons al terug te zien!
Zegt ze ineens: wat je zou je er van vinden als we even kijken!?
HUH.... EVEN KIJKEN, daar had ik niet opgerekend, maar NATUURLIJK!!!!
HIHI, kreeg ik zomaar een echo terwijl ik er dus helemaal niet op had gerekend! Inwendig, dat wel. Maar er zat zo'n mooi kindje, hartje klopte en volgens de meeting zou ik precies op schema liggen gister dus 8wk + 4.
Foto meegekregen voor mn man, hij was helemaal in de wolken!!!!
Helemaal dolgelukkig en op 16 mei hebben we dan de termijnecho, uiteraard gaat manlief dan wel mee!!
Dussss, van het weekend gaan we het vertellen!!! O zo spannend en ook O zo leuk!