Echo.....

Ja inderdaad... Hihi dat went snel! Ik had ook maar 3 echo's... Tot 36 weken daarna kreeg ik nog één paar x een echo omdat ze verkeerd lag en omdat ik 2 weken over tijd heb gelopen.

Maar normaal bij de vk is 3 a 4 echo's... :)

Hey hoi, wat leuk zeg, van harte!

Groetjes!

Ps: Klopt dat niet alle vk's een echo maken, sommigen zijn er niet voor opgeleid en dan wordt het uitbesteed aan een echocentrum of het ziekenhuis.

Hey mama van Evi, hier de mama van Anouk haha!

Wat leuk dat je een echo hebt gehad en dat de kleine het zo goed doet! Fijn dat je het nu kunt zeggen hè? Dat is dan de eerste mijlpaal haha. Ik ben nu alweer 11+1 en het lijkt veel sneller te gaan met die kleine meid die me bezig houd de hele dag, is Evi ook goede afleiding??

-X-

Haha, dag mama van anouk... :) heb nog niet gepost in het forum, die gaat zo traag op mn tel...

Ja o zo leuk die echo! Over 2 weken mag ik nog één keer! Netzo als bij jou, was manlief er ook niet bij, wel apart is dat!
Evi is één enorme afleiding, de tijd vliegt voorbij! Het gaat veel sneller dan toen bij Evi. En heel stom, nu ben ik er ook veel minder mee bezig ofzo... Toen vanaf dag 1 al aan het bedenken welke kraamzorg, kamertje, spulletjes, huis opnieuw indelen etc. Nu heb ik dat helemaal niet (zelfs geen dagboekje die ik nu nog steeds heb met Evi), maar dat wil ik wel doen, anders is het ook zo wat bij de één heb je alles gedaan, bij de ander doe je niets....

En toch dolblij ermee en het is echt super welkom! Nu ben je gewoon veel drukker dan met de eerste zws, Nu heb je een vingervlug en een lachebek die alle aandacht opeist!

Hier kan ik ook ff meelezen ;-)
Echt super jammer dat manlief er niet bij was. Ik vond het ook erg raar. Maar ik heb al een afspraak voor de 20wk echo en die kan op een zaterdag! Dus ikke helemaal blij en papa ook!

Ik ben er ook wel minder mee bezig hoor, betrap me er zelf wel eens op als ik echt te veel gedaan heb. Ik heb wel meteen een dagboek gehaald want idd je wilt niet dat bij de één wel en de ander niet haha.

Forum schiet er ook wel vaak weer bij in nu ik het even druk heb. Maar hier kijk ik toch wel vaker even op mobiel.

Terug
Bovenaan