Echo!

ik krijg na het lezen van al die echo berichtjes steeds meer zin in mijn eigen echo, helaas moet ik nog een paar weekjes wachten.
1e echo doen ze bij ons pas met 11 weken.

liefs

Wat super fijn zeg!!!!! Wat zal dat elke keer een beetje meer vertrouwen geven. Och meid nog even en dan zijn de beruchte 12 weken voorbij! :)

Jij gaat je kindje gewoon in december in je armen houden! :)

Jullie hebben zo langzaam aan een hele persoonlijke fotocollage van de ontwikkeling van jullie kleine ;-)
Lijkt me geweldig! Goed bewaren en vooral genieten van alle goede echo's!

Nee we gaan het nog niet vertellen. Heb volgende week vrijag weer een echo e dan be ik 9 weken, misschien daarna maar misschien wacht ik tot de 11 weken. Ligt eraan of ik mn buikje nog kan verbergen!

Klopt, ik krijg veel echo's maar heb daar helaas een reden voor, heb 2 keer een missed abortion gehad dus ben al 2 keer flink voor de gek gehouden door mn lijf. Maar hopelijk gaat het dit keer weer helemaal goed komen! Maar die fotocollage komt er zeker! Heb van mn zoontje ook enorm veel echo's (hij kwam na de eerste missed abortion) En dat is wel superleuk om te zien!

Heb gister voor t eerst een kadootje voor ons ukkie gekocht, Sophie de giraf. Die had ik destijds voor mn zoontje niet dus dacht: dat is wel een goed idee!

Terug
Bovenaan