echo

Hallo dames,

Ik heb gister mijn tweede echo gehad ( op de eerste was nog helemaal niets te zien ) en ik ben pas 10 weken vandaag, ik dacht zelf toch al wel wat langer.
Het bewoog lekker in mijn buik , dus dat was heel mooi om naar te kijken.
Ik ben uitgerekend op 31/12 dus ben nog net een december mama! Wel een verschrikkelijke datum trouwens ! ik ga mijn best doen voor een paar dagen eerder of later, maar ach wat heb je erover te zeggen he haha :) Ik vind december sowieso niet een hele fijne/praktische maand ..

Groetjes !

Ps. ik ga zaterdag op vakantie voor 2 weken, dus ben dan even helemaal buiten beeld maar zal daarna alles gaan lezen wat jullie hebben mee gemaakt hoor !
 
Haha nee ik vind heel eerlijk gezegd december een rotmaand. Maar daarin tegen toch ook weer blij goed en gezond zwanger te zijn.
Mijn moeder haar 3 kinderen kwamen 3-6 weken te vroeg. Mijn eigen meldde zich met 35 weken en uiteindelijk met 36 geboren.
Dus misschien word ik nog wel een november mama ;)

Hele fijne vakantie alvast!! Lekker van genieten.
 
We gaan naar Cyprus :) Echt lekker ff dr tussenuit. Eerste keer vliegen voor mn dochter van 10 maanden en ook voor mijn stiefzoontje van 4, dus wordt nog een hele onderneming haha

Bedankt allemaal :)
 
Ik ben ook 31 december uitgerekend!!!
Weet ook niet of ik daar blij van wordt?! Maar goed eerste kindje was wat te laat dus daar gokken we nu ook maar op!
Geniet van je vakantie!
 
Terug
Bovenaan