echt de allerlaatste keer :( nog 4.5 week te gaan.

hoi Done, ( expres uitgekozen die naam omdat je nu done bent?)

een 4 e kadootje, tja dat lijkt me ook even slikken. je zal het flink druk hebben nu, ik heb een dochter van 3.5 en een dochter van 16 maanden net als jij, maar jij moet ook nog een elke keer naar school en zwemles neem ik aan.//pfffff, ik word al moe als ik er aan denk haha.

Hoi Janneke,

Ja het zou kunnen hoor een derde. hahaha Het ligt aan de bevalling, maar ja die was nu ook niet echt gemakkelijk en toch voor een tweede....
Ik ken alleen iemand die voor een derde ging en die kreeg een tweeling. Leuk hoor, maar je moet meteen een andere auto enzo, dus dat zijn wel dingen waarmee je rekening moet houden.
Ik denk wel dat ik er dan iets langer tussen wil, maar ja ik denk zelf dat het wel weer gaat kriebelen na een jaar of zo.

Hoe vind Lotte het trouwens? Die heeft er nu natuurlijk veel meer weet van dan toen je zwanger was van Feline.

liefs Maris

hoi

ha ha done is wel leuk ja past er wel bij hoe ik me nu voel.
Ik heb gelukkig nog geen zwemles want ze wordt in dec 5 en als goed is begint ze daar in januari mee.
Ik heb een meid van dus bijna 5 een zoontje van 3en 1/2 en een meisje van 16 maand.
Ja het is megadruk maar goed we houden nog even vol.
Ik had een mirenaspiraal die (oorzaak onbekend) verdwenen is en ja dan is het even schrikken als je er achter komt was toen al bijna 7 weken zwanger.

Vandaar de opmerking andere maatregelen nu gaat mijn man er maar aan .
Nou dames nog even moed houden we tellen af wn nu wordt de klok ook het weekend verzet dan wordt het helemaal depri.

groetjes done

haha, ik zie nu pas dat je Dione heet, ik dacht echt dat je naam " done" was vandaar dat ik vroeg of je die naam expres had uitgekozen, maar ik las het gewoon verkeerd.

Lotte vind het wel spannend maar is er eigenlijk niet zo heel veel mee bezig, verder heft ze dagen dat ze echt hyper is en ik helemaal gek van dr wordt maar dat zal de spanning wel zijn.

we hebben toevallig gisteren een ford mondeo gekocht, daar passen 3 autostoeltjes naast elkaar dus dat probleem is ook weer opgelost.

Lekker dat je het probleem met de auto ook hebt opgelost!
De tijd gaat nu lekker snel. Gaat trouwens een derde zwangerschap nog sneller dan een tweede? Het vliegt echt voorbij.

groetje Maris

Terug
Bovenaan