echt een aan rader jungle book

Hier zijn de Disney-favorieten:
Bolt
Aristokatten
Sneeuwwitje
Doornroosje
Assepoester
Little Einsteins
Robin Hood
Aladin
Klerine zeemeermin
Bambi

En ze heeft nu haar zinnen gezet op Toy Story omdat Buzz Lightyear een held is...
Jammer dat ze idd niet allemaal verkrijgbaar zijn. WIj wachten met smart op Lady en de Vagebond, Lion King en Belle en het beest.
Verder vindt ze Tom en Jerry en Roadrunner erg leuk, eigenlijk alle humoristische filmpjes wel, Laurel en Hardy net zo goed. Maar zwaar favoriet zijn momenteel buurman en buurman. Mte de buurman en buurman knuffels speelt ze de verhaaltjes na, zo grappig!

Nog een berichtje...... @RianneLydia.... BOLT!!! Skip is er helemaal gek mee.... hij speelt zelf regelmatig Penny, het meisje in de film. 'Nee ik ben niet Skip ik ben Penny!" ;)
Laatst kwam ik bij Zeeman en daar lagen onderbroekjes met Bolt erop..... hij is er zoo blij mee.

Jamie is helemaal gek van Wall E op het moment. Eigenlijk zijn alle disneyfilms favoriet. Cars is het heel lang geweest, maar nu wisselt hij wel wat meer af.

Gr. Natasja mv Jamie

Wat Rebecca kijkt en in de kast heeft aan DVD's:
- Barbapapa (oude serie, 4 delen)
- Little People (2 dvd's)
- Niels Holgerson (4 dvd's)
- Hotel de Botel
- Nijntje (3 dvd's)
- Bob de Bouwer (1 dvd)
- Grote Knorretjes Film
- Waar is Teddy?
- Grote Lollifanten Film
- Winnie the Pooh
- Hopla (heeft ze maar kort leuk gevonden)

Ze kijkt met perioden. Ze kan een aantal weken dol zijn op Barbapapa en paar weken later weer van Nijntje.
Op tv kijkt ze momenteel graag naar Olivia en Angelina Ballerina (daar zijn ook dvd's van). Ze heeft een balletjurkje van Speelotheek en danst er hele dagen in. En dan heet ze geen Rebecca, maar Angelina Ballerina.
Als het aan Rebecca ligt kijkt ze de hele dag tv/dvd. Maar ze mag alleen tijdens koken kijken en sinds deze week 's middags even naar Olivia en Angelina Ballerina.
De disney films vind ik nog niet echt geschikt voor haar, soms te enge scenes. Dat komt over een tijd nog weleens. En al die magie/toveren/heksen enzo....daar hou ik zelf niet zo van.

Lydia is ook helemaal weg van Bolt sinds ze de echte Bolt en Rhino in Disney Florida heeft geknuffeld. Daarna de dvd een keer gekocht, en nu speelt ze met haar knuffels van Bolt, Rhino en Mittens dat zij Penny is en ik de moeder van Penny.

Oja, Lydia is op de gym in haar balletpakje ook Angelina Ballerina, helemaal geweldig! Olivia vindt ze ook leuk, net als Koekeloere, Nieuws uit de natuur en Huisje, boompje beestje.

Terug
Bovenaan