echt goed zat door de pijn en moe zijn enzo...

hoiii

ik ben 38weken zwanger
en loop al sinds 2 weken met weeen(harde/strakken buiken)
vaginale krampen en zware manstruatie krampen
en pijn in de onder rug:(
en slaap er al die nachten niet van:(
en ben het ook echt goed zat:(
want ik ben ook niets anders dan chago er door en kraak iedereen af die in me beurt komt

ik was afgelopen woensdag in het ziekenhuis bij me gyn voor de zwangerschap controle
ik vroeg of ze aub mij konden helpen met inleiden omdat ik gewoon echt gesloopt ben van de pijn en niet slapen al die nachten enzo.....

ging me gyn een echo maken en kijken naar de baby
kreeg ik te horen van nee alles gaat goed met de baby en is nog te vroeg er voor om te halen en
voor de pijn moet je maar pillen slikken en ook voor het slapen zo dat ik wat rust krijg
want dat is wat ik nu nodig hebt rust enzo....
ik zei ik ga geen troep slikken wegens me ongeboren babytje en ik heb nog een kind lopen ga geen slaappillen in nemen vind ik te veel risico dadelijk gebeurt er iets word ik niet wakker voor me kind.
zei ze leuk van dan breng je dr maar naar je ouders of dergelijk zo ik ze ken innemen pfffff

ik huilen daar van de pijn en van het moe zijn al die dagen(weken)
ze hebben me echt niet geholpen moet gewoon wachten tot het van zelf komt pffff
ken nog wel dagen/weken duren
ben bang dat ik dadelijk echt goed op ben als ik echt moet bevallen dat al me fut weg is door alles.

heeft er iemand een goede tip
zo dat de weeen door zette....
want ik ken echt niet meer

sorry als ik zeurend over kom maar ik ben echt gesloopt.....

succes meiden met de zwangerschap

Hoi Melisje

Ik kan mij helemaal voorstellen hoe je je voelt, ik zelf ben 38.3 dgn en ik doe ook geen oog bijna dicht.Oefenweeen en krampen genoeg maar steeds zet het niet door.
Ikzelf loop bij de verloskundige en daar ben ik gisteren geweest.Gevraagd of ze misschien zou willen strippen?Dat wou ze wel doen want ze zag wel dat ik er doorheen zat en mijn angst dat er nog iets miskan gaan is groot.Dit komt naar 4 miskramen.Maar helaas ik had geen ontsluiting dus ze kon niet strippen wel vertelde ze dat mijn baarmoedermond al wel mooi soepel is.Kreeg ook oefenweeen bij haar die ze even heeft opgenomen kwa tijd en ze duurden 35sec dus lichaam was al wel goed in beweging.
Ik mag dinsdag weer komen als er nog niets is verandert en dan kijkt ze even weer,
Wou jij gyn dit ook niet voor je doen of heb je niet gevraagt???
Echt tips om de bevalling op gang te brengen heb ik niet behalve dat ze altijd zeggen bitterlemon,tonic drinken en seks en een pit van een ananas pureren en opeten.Maar of het was doet weet ik niet.
Ik heb bij mijn zoontje bitterlemon gedronken en hij was een week te vroeg maar of het daar door komt zal ik toch nooit zeker weten.
Ik kan mij wel voorstellen dat je geen medicijnen wilt nemen ik nam het risico ook niet meer zo kort voor het einde.Ikzelf heb nu 5x een blaasontsteking gehad en de laatste wilde niet weg en nu mag ik zo kort voor de bevalling geen antibiotica meer van de dokter omdat de risico's te groot zijn.Heel vervelend maar verstandig besluit,gebruik nu geconsentreerde cranberrysap en dit werkt aardig goed.Misschien zou je iets homeopatisch kunnen nemen zodat je misschien eens lekker slaapt er is genoeg te krijgen wat je wel mag hebben.
Nou weer een lang verhaal geworden over mijn kwaaltjes misschien sterkt het je dat je niet de enigste bent.Sorry dat ik weinig voor je kan betekenen .Succes met de laatste loodjes.

Groetjes Anita

balen zeg, dat de gyn niet wil helpen! Ik heb helaas geen tips voor je, mn oudste kwam pas 5 dagen na de uitgerekende datum.....

Ik kan me trouwens heel goed voorstellen hoor, dat je er doorheen zit. Ik zit ook erg te rommelen met mn rug, harde (pijnlijke) buiken, niet slapen en al die rot kwaaltjes. En ik ben nu 'pas' 32 weken. Komt eigenlijk een beetje doordat mn dochter nog net geen 1 jaar is, waardoor ik haar dus de hele dag door moet optillen.... Maar goed, weinig andere keus dan maar gewoon tillen en voor de rest zo weinig mogelijk doen.

Sorry dat ik geen tips voor je heb, maar tja... gedeelde smart is halve smart toch???

sterkte, ik hoop dat je bevalling snel doorzet

Ik kan je alleen sterkte wensen. Wat mij trouwens wel geholpen heeft na een maand dezelfde klachten die je omschrijft was mijn moeder meenemen na een afspraak of iemand die wel duidelijk aan kan geven dat het je sloopt en het haast niet meer aan kan. Laat staan nog de bevalling zelf. Iemand die een goed overtuigings kracht heeft en dicht bij staat.

Iig veel succes en hopelijk mag je snel bevallen!

hoi meiden

onwijs bedankt voor jullie berichtjes

en anita op je vraag ik heb gevraagd of ze me weeen konden opweken en ik zei ook of het inleiden of strippen of wat dan ook kon zijn omdat ik echt op aan het raken ben
zei ze gewoon nee jammer genoeg
ik baalde er echt van want ik ben zooo moe en zo veel pijn.

pauline dankje voor je berichtje
dat is idd zo

josh ja ik ga ook volgende keer iemand mee nemen kijken of dat idd helpt

meiden onwijs bedankt en ik wens jullie ook heel veel succes en een voorspoedige bevalling

Hoi,
Nou heb ik gelezen dat je ook acupunctuur kan hebben om de bevalling op gang te helpen. Ik weet niet zeker of dit zin/nu heeft maar goed je zou het altijd kunnen proberen.
Ik zelf heb nu acupunctuur tegen de misselijkheid.
Als je googled op acupunctuur tijdens zwangerschap kom je dingen tegen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes Myranda

josh ja idd laat de kleine nog maar lekker warm binnen in je buikje zitte
geniet er van meid

dankje voor de tip myranda
ga ff kijken hoe en wat via google

Terug
Bovenaan