hoi,
ik herken dit helemaal,ik had veel voorweeen en ook erge bekkenpijn.niet slapen en zat midden in een verhuizing.
je lichaam is aan het trainen.vaak ga je daarna slapen als een roos.
ik zal 1 ding zeggen.toen ik 40 weken was,was ik helemaal op,verloskundige kwam regelmatig maar deden niks.al lig je plat op bed met bekkenklachten.
ik kwam met 40 wkn plus 1 dag uit bed.1 dag voor de verhuizing,ik kon niet meer,had het warm en koud,moe moe,futloos.leek net een griepje.nou bleek geen griep te zijn de bevalling was in aantocht.wist ik niet.
ik zei tegen me man,laat die meid opgehaald worden kan ik slapen en bel de verloskundige op want ik kan niet meer.
ze kwam gelijk en nam geen risico met mij.
nog geen 45 min later was ik bevallen.
heel gek je krijgt een stoot energie in je lichaam.
maar na me bevalling kwam wel de koorts en moest ik ook echt even gaan slapen.
daarna voelde ik weer kiplekker.wel veel naweeen.
kan je dochter niet een dagje of middag naar je zus of schoonzus,ouders.
zodat je lekker even tijd heb voor je zelf,slapen!!!al ga je filmpje kijken op bed of op de bank,boek lezen in bed.
succes meid,sterkte
gr marjan
ik herken dit helemaal,ik had veel voorweeen en ook erge bekkenpijn.niet slapen en zat midden in een verhuizing.
je lichaam is aan het trainen.vaak ga je daarna slapen als een roos.
ik zal 1 ding zeggen.toen ik 40 weken was,was ik helemaal op,verloskundige kwam regelmatig maar deden niks.al lig je plat op bed met bekkenklachten.
ik kwam met 40 wkn plus 1 dag uit bed.1 dag voor de verhuizing,ik kon niet meer,had het warm en koud,moe moe,futloos.leek net een griepje.nou bleek geen griep te zijn de bevalling was in aantocht.wist ik niet.
ik zei tegen me man,laat die meid opgehaald worden kan ik slapen en bel de verloskundige op want ik kan niet meer.
ze kwam gelijk en nam geen risico met mij.
nog geen 45 min later was ik bevallen.
heel gek je krijgt een stoot energie in je lichaam.
maar na me bevalling kwam wel de koorts en moest ik ook echt even gaan slapen.
daarna voelde ik weer kiplekker.wel veel naweeen.
kan je dochter niet een dagje of middag naar je zus of schoonzus,ouders.
zodat je lekker even tijd heb voor je zelf,slapen!!!al ga je filmpje kijken op bed of op de bank,boek lezen in bed.
succes meid,sterkte
gr marjan