echt goed zat door de pijn en moe zijn enzo...

hoi,

ik herken dit helemaal,ik had veel voorweeen en ook erge bekkenpijn.niet slapen en zat midden in een verhuizing.
je lichaam is aan het trainen.vaak ga je daarna slapen als een roos.
ik zal 1 ding zeggen.toen ik 40 weken was,was ik helemaal op,verloskundige kwam regelmatig maar deden niks.al lig je plat op bed met bekkenklachten.
ik kwam met 40 wkn plus 1 dag uit bed.1 dag voor de verhuizing,ik kon niet meer,had het warm en koud,moe moe,futloos.leek net een griepje.nou bleek geen griep te zijn de bevalling was in aantocht.wist ik niet.
ik zei tegen me man,laat die meid opgehaald worden kan ik slapen en bel de verloskundige op want ik kan niet meer.
ze kwam gelijk en nam geen risico met mij.
nog geen 45 min later was ik bevallen.
heel gek je krijgt een stoot energie in je lichaam.
maar na me bevalling kwam wel de koorts en moest ik ook echt even gaan slapen.
daarna voelde ik weer kiplekker.wel veel naweeen.
kan je dochter niet een dagje of middag naar je zus of schoonzus,ouders.
zodat je lekker even tijd heb voor je zelf,slapen!!!al ga je filmpje kijken op bed of op de bank,boek lezen in bed.
succes meid,sterkte
gr marjan

Hoi
Erg is dat zeg ik heb hetzelfde ik kan ook niet meer. Mijn "geluk"is dat mijn kind te groot wordt en daarom halen ze hem wel met 39 weken. Maar dat is pas over twee weken en ik weet soms niet hoe ik die nog door moet komen. Het valt mij zo enorm zwaar die laatste weken en dat terwijl dit mijn derde kindje is. Ik heb dit nooit zo gehad als nu. Bij mijn dochter liep ik vrolijk rond, sliep ik gewoon en bij mijn zoon had ik wel pijn en veel wakker maar niet te vergelijken met nu.
Ik weet dat je bij 40 weken voetreflex kan proberen, dan pakken ze bepaalde punten op je voet die de bevalling op kan wekken. Ik weet niet of het werkt maar heb daar veel over gelezen en veel positieve verhalen daarover gehoord.

Succes
Lies

heyhey

bij mij is het al weer ffies geleden,
maar ook ik had slapeloze nachten,
pijn in mn rug, heel erg moe enz enz
wat mij heel goed hielp, was een hete douche.
als je een bad heb, lekker in bad liggen.
zat soms wel 4 keer per dag onder die douche op een krukje.

zelf zou ik ook nooit slaappillen ofzow nemen.
je weet nooit wat t doet op je kindje.
vind je daar heel sterk in hoor!

heb wel gehoord dat je door sperma de bevalling op kan wekken.
die maakt je baarmoederwnad week.

verder zou ik zeggen:
neem goed je rust en probeer ondanks alles, toch nog even te genieten van je zwangerschap, van je kindje dat schopt in je buikje enz.

ik hoop voor je dat de bevalling snel zal komen.
succes :D

groetjes, do
mama van nathalia 20 maanden en 5 weken zwanger van nummer 2

De laatste weken van een zwangerschap zijn zoooo zwaar!! Bij mijn oudste ben ik bevallen bij 40w5d en bij mijn dochter bij 38w6d. Ik vond het wel een zegen toen ik nog voor de uitgerekende datum weeen kreeg. Ik zag het ook echt niet meer zitten. Ik was kapot, deed al weken geen oog meer dicht, en het was warm. Bij ons in de slaapkamer was het over de 35 graden.

Maar op zich kijkt zon gyneacoloog natuurlijk allereerst naar de baby..Als die nog goed zit, en hij is ook niet al te groot, gaan ze niet zomaar inleiden voor de 42 weken. Het is natuurlijk niet leuk om te horen van: breng je andere kind maar weg, maar het is natuurlijk wel een oplossing op dit moment omdat je nu nog niet geholpen word dmv inleiding. Dan kun je ook even je rust pakken.

Ik heb zelf bij de tweede frambozenbladthee gedronken (dus geen frambozen thee, maar frambozenBLADthee) Het is niet te naggelen, maar het schijnt de bevalling te kunnen opwekken. Heb het twee dagen gedronken en toen ben ik bevallen van mijn dochter. Je kunt het kriigen bij zon natuurvoedingswinkel. Het is echt niet lekker, maar goed, je kunt het proberen.

Terug
Bovenaan