Echt jammer

Dank voor jullie antwoorden. We laten het dan nog maar even los... Hopelijk blijft de volgende gewoon lekker plakken!

Haai lieverd, Balen man!

Andalusie met een bijsmaakje dus :-(
Heb je na oktober nog een nacontrole gehad of het "schoon"was daarbinnen?

Lees eens over tarwekiemolie, vriendin van mij vertelde dat ze na een maand tarwekiemolie ineens wel zwanger was. Ze was al een tijdje bezig. Zelf heb ik het na het januarigebeuren ook een paar maanden gebruikt en merkte wel dat er nog heel wat stolsels (meer dan anders) mee kwamen met de menstruatie. Baat het niet, schaadt het niet toch?

Knuffel, B

Hey lieve Fem,

Ik lees je berichtje nu pas... Andalusië was uiteindelijk echt nog wel fijn hoor. Ik was blij dat ik lekker weg was en werd omringd door fijne mensen en niet in de laatste plaats mijn gezinnetje. Als het thuis was gebeurd, was er veel minder zon, afleiding en gezelligheid geweest. Het is dikke vette jammer, maar het is goed zo.

Goede tip van de tarwekiemolie. Ik ga er inderdaad maar eens over lezen. Als het inderdaad baat het niet dan schaadt het niet is... Is natuurlijk top als je je lichaam op een gezonde en niet medische manier een handje kunt helpen.

Liefs!

Terug
Bovenaan